Ok, kijk maar onder die link die ik hierboven heb gepost, er is genoeg chips te vindenveggie84 schreef:haha wat slecht!
was beetje boven mijn eerdere post van wat we eten vandaag
yes absolutely, pls. ik wil graag een bewuste chipskeuze maken

Ok, kijk maar onder die link die ik hierboven heb gepost, er is genoeg chips te vindenveggie84 schreef:haha wat slecht!
was beetje boven mijn eerdere post van wat we eten vandaag
yes absolutely, pls. ik wil graag een bewuste chipskeuze maken
Dan neem ik aan dat het milieu geen enkele rol speelt in je beslissing om vegan te etenveggie84 schreef: drink evian whole day
in kraanwater zit ook calcium... toch al gauw 49 mg / L hier.veggie84 schreef::
evian water is qua calcium 80
Ananas schreef:in kraanwater zit ook calcium... toch al gauw 49 mg / L hier.veggie84 schreef::
evian water is qua calcium 80
Renee1137 schreef:Dan heb ik toch precies de waarheid gezegd, dat het je niet om het milieu gaat? Ik val je niet aan hoor, ik probeer je gewoon even bewust te maken. Je hoeft je tegen mij niet te verdedigenzeker niet met een raar argument als "Ik doe heel veel dingen goed voor het milieu dus dan mag dit wel."
Dat is een beetje als zeggen, "Ik red kindjes in Afrika dús ik hoef hier niet geld te geven aan de collectante van de kinderbescherming", ofzo. Het is niet echt een argument. "Ik zamel mijn afval thuis gescheiden in, dús ik mag het in het park wel in de sloot gooien". Of je vind het milieu belangrijk, of niet, jouw keuze.
Doe wat je zelf okee vind, maar maak er niet zo'n probleem van als iemand je op de feiten wijst
Voor mij had je het niet hoeven doenveggie84 schreef: ik heb meer woorden aan je besteed dan ik face to face ooit had gedaan.
Lees even mijn daadwerkelijke bericht terug, en overweeg of het echt een aanval was. Ik liet weten een ander standpunt in te nemen, jazeker, maar dat is een geaccepteerde - nee, een noodzakelijke! - methode van het voeren van een discussie. Daarnaast hield ik het kort, maakte ik het niet persoonlijk, en gaf ik niet eens een waardeoordeel (!).Eef schreef:Ik vind het een beetje flauw om iemand zo aan te vallen omdat diegene water drinkt uit flessen. Als je plantaardig en biologisch eet help je het milieu toch al aanzienlijk en niemand is perfect, ook hier op het forum niet.
Ik zal een voorbeeld geven van een naar mijns inziens redelijke en geheel niet flauwe reactie, op deze quote:Wat ik zelf het nadeel van plastic flessen vind - naast dat je veel plastic afval krijgt, maar gelukkig wordt dat tegenwoordig gerecycled - is dat het plastic in je water 'lekt' en dat weegt voor mij ook sterk op tegen het calcium dat je er uit krijgt.
ja, ook inderdaadHebben die Tetrapack verpakkingen geen plastic lining?