Ik kwam iets veganistisch tegen bij ...
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
-
- Leefwijze: part-time veganist
Re: Ik kwam iets veganistisch tegen bij ...
Ik zie dat Bonvita ook rijstmelkchocopasta heeft, dat klinkt goed!
Heeft iemand het al ooit geproefd?
Heeft iemand het al ooit geproefd?
Oeh, klinkt lekker! Waar wordt het verkocht?
-
De chocoladerepen van Bonvita verkopen ze bij biowinkels, dus misschien deze chocopasta ook wel. Bonvita verkoopt 'm in ieder geval via hun eigen webwinkel.
-
- Leefwijze: veganist
EkoPlaza
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney
Linda mcCartney
No shit! Wat dan?Butternutkin schreef:EkoPlaza
Emiel schreef:No shit! Wat dan?Butternutkin schreef:EkoPlaza

-
Bij de 'Nieuwe producten' bij webwinkel Veggiedeli staat erg veel interessants:
Vegan marshmallows (!), vegan spritzen (het enige ding dat ik nog miste!), kokosslagroom van Soyatoo, kala namak, (melk)chocopasta's van Plamil, allerlei koekjes en brownies en andere zoetigheden van oa. Vegan Bakery en Happy Kitchen en allerlei leuke chocoladedingen van Vantastic Foods.
Vegan marshmallows (!), vegan spritzen (het enige ding dat ik nog miste!), kokosslagroom van Soyatoo, kala namak, (melk)chocopasta's van Plamil, allerlei koekjes en brownies en andere zoetigheden van oa. Vegan Bakery en Happy Kitchen en allerlei leuke chocoladedingen van Vantastic Foods.
Die zou ik een keertje willen proberen, maar ja, er is een €60 minimum, dus dan zou ik 31 pakjes moeten bestellen. Niet erg goed voor mijn lijn...Fynnya schreef:kokosslagroom van Soyatoo
-
- Site Admin
- Contacteer:
Bij vegan food for you kan je die ook bestellen:
http://www.veganfoodforyou.nl/index.php ... ry&path=36
http://www.veganfoodforyou.nl/index.php ... ry&path=36
Truus schreef:Die zou ik een keertje willen proberen, maar ja, er is een €60 minimum, dus dan zou ik 31 pakjes moeten bestellen. Niet erg goed voor mijn lijn...Fynnya schreef:kokosslagroom van Soyatoo

Ik heb die wel eens gehad, volgens mij bij Vegan Wonderland besteld oid. Ik vond hem te kokos-ig voor slagroom (terwijl ik wel van kokos hou). Slagroom moet gewoon romig en zoet zijn, en niet naar iets anders smaken :p
Dan is het wellicht juist iets voor mij want ik hou niet van producten die in de verste verte niet te identificeren zijn met wat erin zit. Maar ik vraag me af hoe ze kunnen garanderen dat die mono-en diglyceriden van vetzuren plantaardig zijn.Ananas schreef:Ik vond hem te kokos-ig voor slagroom
Kun je me zeggen of de kokosvariant voor het opkloppen smeerbaar is? Of is het (half) vloeibaar?
Ik vond het best vloeibaar voordat ik het in de sifon deed. En daarna ook nog best wel helaas.
Bij de AH hebben ze nu nog meer Beluga ijsjes, oa met cocos en chocolade. Volgens mij zijn ze helemaal vegan 

-
De chocopasta van Bonvita waar Mystique dus om vroeg...Emiel schreef:No shit! Wat dan?Butternutkin schreef:EkoPlaza

"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney
Linda mcCartney
Ik vond die persoonlijk niet lekker. Er zat een vreemde bijsmaak aan.Truus schreef:Die zou ik een keertje willen proberen, maar ja, er is een €60 minimum, dus dan zou ik 31 pakjes moeten bestellen. Niet erg goed voor mijn lijn...Fynnya schreef:kokosslagroom van Soyatoo
Misschien dat het met veel suiker beter wordt

Ik vind trouwens de LeHa spuitbusslagroom super! Het is nog lekkerder dan 'gewone' spuitbusslagroom, echt perfect vind ik (is niet gezond natuurlijk, maar daar eet ik ook geen slagroom voor

De Lidl heeft weer hoemoes.
je bent me net voor
!

- marjan
O, wat een geweldig bericht! Dank jullie allebei!!!
Ik heb een omgekeerde vraag:
Waar ik nu woon (yeah!
) is een Vomar en een Deen. Wat voor lekkers is daar te koop?
Waar ik nu woon (yeah!