Antifa
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
- Giordano Bruno
- Leefwijze: veganist
- Giordano Bruno
Re: Antifa
Heb ook weleens beelden gezien waarin de antifa niet vies was van het gooien van stenen naar de politie paarden
wat een helden zeg............ hoop dat de topicstarter wakker word en ziet dat hun gewoon een ordinaire bende zijn die ook nog eens niet voor dierenrechten opkomen, nee, alleen maar rellen tegen de achterlijke nvu.
wat een helden zeg............ hoop dat de topicstarter wakker word en ziet dat hun gewoon een ordinaire bende zijn die ook nog eens niet voor dierenrechten opkomen, nee, alleen maar rellen tegen de achterlijke nvu.
Je geeft alleen om dieren als je dat ook in praktijk doet.
Nou, ik denk niet dat morgh als achternaam bruno had gekozen.............Niels schreef:Morgh, ben jij het?
terug!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- Giordano Bruno
Wil nog een voorbeeld geven:
Antifa persoon in Nederland:
http://indymedia.nl/img/2004/10/21925.jpg
Dit persoon zou mij aanvallen als ik inplaats van jesus mohammed op me shirt had staan, hij zou gaan scheeuwen dat ik respect moet hebben voor religies
ow ? echt ? wat doe jij dan met een jesus is a cunt shirt aan ?
zie je de hypocrisie ? mooi.
Antifa persoon in Nederland:
http://indymedia.nl/img/2004/10/21925.jpg
Dit persoon zou mij aanvallen als ik inplaats van jesus mohammed op me shirt had staan, hij zou gaan scheeuwen dat ik respect moet hebben voor religies
ow ? echt ? wat doe jij dan met een jesus is a cunt shirt aan ?
zie je de hypocrisie ? mooi.
Je geeft alleen om dieren als je dat ook in praktijk doet.
Goed voorbeeld zeg, een alto met een metal shirt.
-
- Leefwijze: flexanist
Mischien dat de aangewezen persoon het in God doen geloven niet als een religie ziet.
Andere geloven daarentegen wel.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je bepaalde uitspattingen, als hypocriet ziet.
Toch is niets in deze wereld zwart wit.
Iedereen is wel eens hypocriet op zijn of haar manier, geheel perfect zijn, kan niemand waarmaken.
Andere geloven daarentegen wel.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je bepaalde uitspattingen, als hypocriet ziet.
Toch is niets in deze wereld zwart wit.
Iedereen is wel eens hypocriet op zijn of haar manier, geheel perfect zijn, kan niemand waarmaken.