Prijzen Alpro Sojadrink
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Prijzen Alpro Sojadrink
ik schrok me een ongeluk! Een literpak groei drink die we voor de kindjes gebruiken is van 1,37 naar 1,59 gegaan. waar is een dergelijke stijging in hemelsnaam goed voor?!? de gewone drink is ook meer dan tien cent gestegen.
BAH!
BAH!
Re: Prijzen Alpro Sojadrink
Tja....alijd nog goedkoper dan de biologische variant die ik altijd koop, 1,66 dacht ik bij ah.
http://www.perera-smith.nl
biologische/vegan webshop
De alpro groeidrink is bij AH 1,64.
Zo veel scheelt het dus niet...
- *Eva*
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Tofu die wij altijd hebben is ook in prijs gestegen.. Ligt het niet aan de soja ofzo?
Waar koop jij die goedkopere dan? Misschien is daar de bioalpro ook goedkoper.Dennis schreef:De alpro groeidrink is bij AH 1,64.
- Annikka-Ayla
- Leefwijze: flexanist
Misschien kun je de sojamelk per doos kopen bij een biologische winkel. Doe ik ook en dan krijg ik 10% korting.
-
Hier in België kost de vanille alpro € 1,84.... Een tijd geleden was het meestal rond € 1,60.
Goed idee, thanx!Annikka-Ayla schreef:Misschien kun je de sojamelk per doos kopen bij een biologische winkel. Doe ik ook en dan krijg ik 10% korting.
Alleen de alpro staat nooit in het schap bij de natuurwinkel hier, waarschijnlijk omdat AH die al verkoopt, maar ik zal eens vragen.
En.....

- Annikka-Ayla
Alpro is hier ook niet te koop in de natuurvoedingswinkel, maar Provamel wel. Zelfde fabriek, alleen is Provamel biologisch dus voor het milieu beter en ik verdraag het beter.
De Alpro bio is wel biologisch. Provamel naturel vind ik niet lekker, smaken verschillen.Annikka-Ayla schreef:Alpro is hier ook niet te koop in de natuurvoedingswinkel, maar Provamel wel. Zelfde fabriek, alleen is Provamel biologisch
- Annikka-Ayla
Alpro bio heb ik hier nog nooit gezien. Zal er eens op letten. Bedankt voor de tip. 

-
- Contacteer:
De prijzen schommelen idd de laatste tijd. Bij de AH is de alpro soya drink (de gewone) ook weer duurder geworden (van 1,15 naar 1,35 geloof ik). Maar de Supercoop heeft 'm nu weer voor 0,93! Hopelijk blijft dat zo 

I ain't no god damn son of a bitch. You better think about it, baby!
- Annikka-Ayla
Ik heb bij AH vandaag de biologische sojamelk (2 soorten) gezien. Helaas zit er in de ene rietsuiker en in de andere glucose/fructosesiroop. Ik kan ze niet uitproberen want daar gaat mijn bloedsuikerspiegel teveel van jojoën 

Zouden we nu al de prijsstijging als gevolg van het gebruik van soja voor brandstof merken?*Eva* schreef:Ligt het niet aan de soja ofzo?
Hebben we hier ook in de buurt. Eens effe checken!xTiMx schreef:Maar de Supercoop heeft 'm nu weer voor 0,93! Hopelijk blijft dat zo
ja, of door de 'nieuwe prijzenoorlog' weer omlaag...? weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet denken als het daadwerkelijk zo is. (wie is de dupe?)?Truus schreef:Zouden we nu al de prijsstijging als gevolg van het gebruik van soja voor brandstof merken?*Eva* schreef:Ligt het niet aan de soja ofzo?
Ik vind het ook wel jammer dat ze duurder zijn geworden, maar dat geldt voor meer dingen. De sojamelk van Lidl is nog steeds €0,99. Beetje wennen, maar dan gaat het wel. Ik koop eigenlijk nooit Provamel of Alpro bio, omdat daar geen B12 en andere dingen aan toe worden gevoegd zoals bij de gewone Alpro. Jumbo is nog altijd goedkoper dan AH, dus als het enigszins kan, haal ik daar de Alpro produkten.
-
Hoe duur is provamel yofu, weet iemand dat toevallig uit het hoofd?
- Annikka-Ayla
In mijn prijzenboek van de Ekoboerderij kost naturel yofu van Provamel 1,85.
De perzikvariant kost 2,45.
De perzikvariant kost 2,45.
-
Dankje!