hey ik weet niet zo goed in welke draad je moet aangeven dat er iets mis is gegaan in het foodblog.. maar ik doe het maar even hier. Ik had 't namelijk al aangegeven bij 'wat bak jij vandaag' maar dat bleek denk ik niet de juiste plek te zijn
Ik had zondag geprobeerd een foto te uploaden en nu gaf hij alleen de tekst weer. Ik kreeg iets van een fout melding dat de foto te groot was. De 2de keer had ik de foto al veel kleiner gemaakt en weer zette hij alleen de tekst er neer.. Had ik de foto nog kleiner moeten maken? ik vraag me dus af wat er verkeerd gaat en hoe groot de foto nou eigenlijk max. (bestandsgrootte en dimensies) mag zijn?
Zou je het kunnen aanpassen of weghalen zodat ik t zelf nog eens probeer met een nog kleinere foto?
okay is helemaal goed dan:) het heeft geen haast ofzo alleen voelde het n beetje dom van me zelf dat het gewoon al voor de 2de keer mis ging en als het aan mij lag dan ziet het er natuurlijk ook niet zo netjes uit
De smilies werken niet goed. Als ik een smilie aanklik, zie ik in mijn bericht dat er een andere smilie komt te staan dan die ik geselecteerd heb. Het gaat in ieder geval om de lol-smilie en de : P smilie, maar misschien zijn er meer waarbij dit gebeurt. Kan dit veranderd worden? (Ik vind de nieuwe smilies trouwens niet zo leuk als de oude.... maar dat is maar een mening).
Ik weet dat je ongelovelijk veel vrije tijd hebt Alex.
Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat de tekst van het geplaatste bericht in de email notificatie komt?