Ik koop men parfum bij Pierre Ricaud.
Ze testen niet en hun subproducten zijn ook niet getest.
Alleen weet ik niet hoe het zit met dierlijke ingrediënten.
Parfum
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
-
-
Re: Parfum
'k zie nu net dat ze bij vega-life ook eau de toilette verkopen 

-
Bedoel je van Lavera?
Ik heb die Cocos/vanille gehad, maar ik ben blij dat hij op is.
Aanvankelijk dacht ik dat hij goed rook, maar ik heb mijn mening moeten herzien....
Ik ga zaterdag naar de Lush in Antwerpen, eens zoeken achter die silky underwear.
En als je douche gel van Lush hebt gebruikt, is een parfum meestal niet meer nodig
Ik ga the olive branch eens proberen, omdat ik de gel Big Tease goed vond qua geur. En blijkbaar is dit dezelfde geur.
Ik heb die Cocos/vanille gehad, maar ik ben blij dat hij op is.
Aanvankelijk dacht ik dat hij goed rook, maar ik heb mijn mening moeten herzien....
Ik ga zaterdag naar de Lush in Antwerpen, eens zoeken achter die silky underwear.
En als je douche gel van Lush hebt gebruikt, is een parfum meestal niet meer nodig

-
Jep, van Lavera.
Ik heb de wild rose besteld.
Ben benieuwd
Ik heb de wild rose besteld.
Ben benieuwd
-
Ik heb vandaag Fever parfum balsem van Lush gekocht. In de winkel vond ik dat Silky Underwear helemaal niet rook, net als de parfum balsem. Misschien komt dit omdat het vaak openstaat in de winkel dat de geur minder wordt? In ieder geval: ik ben tevreden van mijn aankoop, ik heb hem vanmorgen opgedaan in de winkel en ik ruik het nog.
Ik ben ook eens bij L'Occitane langsgeweest, daar heb ik parfum 4Reines gekocht (4 soorten rozen). Ruikt goed vind ik, en past goed bij de wilde rozenolie van Weleda die ik gebruik.
Nu heb ik twee geuren en kan ik wat afwisselen
Ik ben ook eens bij L'Occitane langsgeweest, daar heb ik parfum 4Reines gekocht (4 soorten rozen). Ruikt goed vind ik, en past goed bij de wilde rozenolie van Weleda die ik gebruik.
Nu heb ik twee geuren en kan ik wat afwisselen

Weet misschien iemand of het parfum van Leona Lewis veganistisch is, zoja toevallig ook waar het te verkrijgen is???