NVV-spam
-
- Leefwijze: veganist
NVV-spam
nu heb ik vandaag maar liefst 7 mailtjes gekregen van de NVV. Waarvan veel me niet aanspreken.
zijn er hier nog meer mensen die vinden dat de hoeveelheid NVV-mail wel minder mag ? of dat bepaalde dingen geschrapt moeten worden uit de zaken die gemaild worden ?
zijn er hier nog meer mensen die vinden dat de hoeveelheid NVV-mail wel minder mag ? of dat bepaalde dingen geschrapt moeten worden uit de zaken die gemaild worden ?
-
- Site Admin
Re: NVV-spam
Over wat voor mail heb je het?
Ik heb volgens mij (nog) niets gekregen vandaag.
-
ik heb vandaag 7 mailtjes gekregen.Rick schreef:Over wat voor mail heb je het?
allemaal FWD. een over eten met muziek. een over de Vega! verzending. en nog wat meer.
-
- Site Admin
mailtje terug naar de afzender lijkt me dan voldoende om de spam te stoppen.Fontanelle schreef:
ik heb vandaag 7 mailtjes gekregen.
allemaal FWD. een over eten met muziek. een over de Vega! verzending. en nog wat meer.
Dat eten met muziek mailtje heb ik overigens een paar dagen geleden ontvangen, en volgens mij niet als forward.
Het is toch goed om op de hoogte gehouden te worden of niet?
Ik zie het niet als spam.
Ik zie het niet als spam.
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc
-
Vandaag is het weer eens zo ver, blijkbaar is de boodschap niet echt aangekomen. Ik zit echt niet op van die petities te wachten en sowieso krijg ik de meeste berichten al via een andere bron.
Ik snap best dat je leden wilt informeren over zaken die iets met veganisme te maken hebben maar dat kan ook bijv. via het forum.
Ik snap best dat je leden wilt informeren over zaken die iets met veganisme te maken hebben maar dat kan ook bijv. via het forum.
- Valkyrjur
Die over natuurlijk eten vond ik anders wel interessant.
Ja maar het blijft gewoon een vorm van reclame. Dat soort dingen kun je beter bij 'evenementen' zetten, dan bereik je waarschijnlijk meer mensen en iedereen heeft zelf de keuze of hij het topic leest of niet.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ben het eens dat dit niet zo goed is. Beter dan gewoon 1 nieuwsbrief met interessante dingen ipv een x aantal mailtjes allemaal achter elkaar. Ook moet het duidelijk zijn om je af te melden als je het niet wilt ontvangen.
Waar moet ik zijn om me van de NVV-spam lijst te laten schrappen?
Kreeg je weer een bulk?Marla schreef:Waar moet ik zijn om me van de NVV-spam lijst te laten schrappen?
-
- Site Admin
Ik heb nog steeds geen idee van welk e-mailadres jij dit krijgt, en waarom jij (en wellicht anderen) dit krijgt. Volgens mij kun je het beste even contact opnemen met het kantoor. Het lijkt me dat vanuit daar de mailtjes worden verstuurd.Marla schreef:Waar moet ik zijn om me van de NVV-spam lijst te laten schrappen?
Groeten,
Rick
-
- Contacteer:
Ik krijg ze ook.
Komen van Alexandra.
Komen van Alexandra.