Partime veganist
Joop zei:
Typisch
zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proletariaat
Ik vind het raar dat iemand die waarschijnlijk links geori?nteerd is iemand die waarschijnlijk nogal rechts geori?nteerd is een proleet noemt omdat proleet lopert of onbeschofteling betekent, maar het woord is eigenlijk afgeleid van 'het proletariaat', 'proletari?rs een bezitloze arbeidersklasse in de kapitalistische maatschappij die niet mee konden delen in de winst'.die proleet!
Typisch
zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proletariaat
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc
vreemde vogel!
Zelf ben ik aardig bevriend geweest met de neef van Emiel Ratelband, en heb er met die beste man wel eens over gehad of hij zich niet dood schaamt voor Emiel, nou dat deed ie ook en wou er niet al te lang over praten
In 1 woord geweldig! Emiel de schande van de familie!
Maarja daar maakt hij zich niet druk om, als je weet waar hij woont en in wat voor huis!
(alleen materialisten zijn daar trots op)

Maarja daar maakt hij zich niet druk om, als je weet waar hij woont en in wat voor huis!
(alleen materialisten zijn daar trots op)
Re: vreemde vogel!
Volgens mij zeggen deze zinnen meer over jou dan over Emiel Ratelband.peter van bruggen schreef:
- HansLammers
- Leefwijze: veganist
Re: vreemde vogel!
Ongetwijfeld, maar ik heb de man op 16 september j.l. gezien bij een presentatie bij Andromeda en ik had ook het gevoel dat het allemaal nep is. Ik kan weinig authenticiteit ontdekken. Ik ben na 5 minuten de zaal uit gegaan.Framboos schreef: Volgens mij zeggen deze zinnen meer over jou dan over Emiel Ratelband.

-
Joop zei:
citaat:
die proleet!
Ik vind het raar dat iemand die waarschijnlijk links geori?nteerd is iemand die waarschijnlijk nogal rechts geori?nteerd is een proleet noemt omdat proleet lopert of onbeschofteling betekent, maar het woord is eigenlijk afgeleid van 'het proletariaat', 'proletari?rs een bezitloze arbeidersklasse in de kapitalistische maatschappij die niet mee konden delen in de winst'.
Typisch
-----------------------
Uhm, quoten lukt niet.
In ieder geval: waar gaat dit nou weer over! Echt maakt dit topic nog maar zinlozer. Betekenissen van woorden verbreden nou eenmaal, ga dan niet zo lopen mierenneuken en aankakken met wikipedia.
En Emile Ratelband is gewoon aandachtsgeil oftewel een debiel.
citaat:
die proleet!
Ik vind het raar dat iemand die waarschijnlijk links geori?nteerd is iemand die waarschijnlijk nogal rechts geori?nteerd is een proleet noemt omdat proleet lopert of onbeschofteling betekent, maar het woord is eigenlijk afgeleid van 'het proletariaat', 'proletari?rs een bezitloze arbeidersklasse in de kapitalistische maatschappij die niet mee konden delen in de winst'.
Typisch
-----------------------
Uhm, quoten lukt niet.
In ieder geval: waar gaat dit nou weer over! Echt maakt dit topic nog maar zinlozer. Betekenissen van woorden verbreden nou eenmaal, ga dan niet zo lopen mierenneuken en aankakken met wikipedia.
-
- Leefwijze: veganist
Tajna, je bent echt een heldinverlorentuig schreef: In ieder geval: waar gaat dit nou weer over! Echt maakt dit topic nog maar zinlozer. Betekenissen van woorden verbreden nou eenmaal, ga dan niet zo lopen mierenneuken en aankakken met wikipedia.