gouda's glorie mayo light
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Klopt bij de jumbo was ik 'm ook tegen gekomen, ik heb in ieder geval mijn familie en schoonfamilie al aan de gouda's glorie gezet
niet dat dadelijk de nieuwe mayo niet goed verkoopt (en als het vegan blijkt te zijn), ze het weer uit de productie halen.. dat zou jammer zijn.
ps. bij de jumbo geldt toch als ze iets niet hebben in het assortiment ze het voor je moeten bestellen?

ps. bij de jumbo geldt toch als ze iets niet hebben in het assortiment ze het voor je moeten bestellen?
Yes!
De heer J. Visboer
kl/52949 8 mei2007
Betreft: Vraag Gouda's Glorie Mayo Light
Geachte heer Visboer,
Hiermee willen wij graag reageren op uw mail met betrekking tot ons product
Gouda's Glorie Mayo Light.
De Gouda's Glorie Mayo Light is geschikt voor veganisten, m.a.w. er zijn geen dierlijke ingredi?nten gebruikt voor dit product.
Specifiek over azijn : deze is niet in aanraking geweest met dierlijke bestanddelen.
Specifiek over aroma's : de gebruikte aroma's zijn niet in aanraking geweest met dierlijke
bestanddelen.
De Gouda's Glorie Mayo Light is ondermeer verkrijgbaar bij:
Deen, Dekamarkt, Jumbo, Plus, Super de Boer, Poiesz en Em-T?.
Wij willen u bedanken voor uw interesse in ons nieuwe product en vertrouwen erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben ge?nformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ondergetekende, onder ons gratis telefoonnummer: 0800 - 0224522 keuze nr. 2 (van 9.00 uur tot 12.00 uur) of tijdens kantooruren onder telefoonnummer: 0348 - 558811.
Met vriendelijke groet,
Van Dijk Food Products B.V.
Margot de Wit-Overbeek
Afdeling Klantenservice
- Kirsty xvx
- Leefwijze: veganist
-
- Site Admin
- Contacteer:
- Kirsty xvx
- marjan
Lijkt me ook mooi als ze het veganistisch keurmerk zouden gaan voeren. Kost ze dan wel geld natuurlijk. Misschien moeten we dat allemaal even individueel vragen aan ze en noemen dat we dat prettig zouden vinden en dat ze er mogelijk veel vegetarische en veganistische klanten mee krijgen? De info over het voeren van het keurmerk zullen ze inmiddels wel gekregen hebben van Ineke de Wild die ze aangeschreven heeft namens de werkgroep produktinformatie.
- marjan
Beste Margot,
Bedankt voor de informatie. Ik ga er van uit dat u bedoelt dat de aroma's ook zelf puur plantaardig of in ieder geval niet dierlijk zijn? In de brief schrijft u namelijk dat dat ze niet in aanraking geweest zijn met dierlijke substanties en alleen niet in aanraking ermee geweest zijn is natuulijk voor mij niet goed genoeg als ??n van de aroma's zelf wel dierlijk is. Ik hoop dat u hier nog iets op kunt zeggen.
Verder zou ik Gouda's Glorie willen vragen om te overwegen om het veganistisch keurmerk te gaan voeren op dit product. Zelf vind ik het prettig en duidelijk om producten met dit keurmerk zonder twijfel te kunnen gebruiken. Hiernaast ga ik er van uit dat zo'n keurmerk u ook wel de nodige vegetarische en veganistische en klanten zal opleveren die anders mogelijk twijfelen over het produkt en het misschien laten staan. Ook mensen die allergisch of overgevoelig reageren op eieren en lactose zou u hiermee van dienst kunnen zijn. Waarschiijnlijk heeft u al wel wat informatie ontvangen over het veganistisch keurmerk wat aan te vragen is bij de Vegan Society. Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik op uw verzoek wel regelen dat u het krijgt.
Ik hoop het product binnenkort met keurmerk in de supermarkten aan te treffen!
Bedankt voor de informatie. Ik ga er van uit dat u bedoelt dat de aroma's ook zelf puur plantaardig of in ieder geval niet dierlijk zijn? In de brief schrijft u namelijk dat dat ze niet in aanraking geweest zijn met dierlijke substanties en alleen niet in aanraking ermee geweest zijn is natuulijk voor mij niet goed genoeg als ??n van de aroma's zelf wel dierlijk is. Ik hoop dat u hier nog iets op kunt zeggen.
Verder zou ik Gouda's Glorie willen vragen om te overwegen om het veganistisch keurmerk te gaan voeren op dit product. Zelf vind ik het prettig en duidelijk om producten met dit keurmerk zonder twijfel te kunnen gebruiken. Hiernaast ga ik er van uit dat zo'n keurmerk u ook wel de nodige vegetarische en veganistische en klanten zal opleveren die anders mogelijk twijfelen over het produkt en het misschien laten staan. Ook mensen die allergisch of overgevoelig reageren op eieren en lactose zou u hiermee van dienst kunnen zijn. Waarschiijnlijk heeft u al wel wat informatie ontvangen over het veganistisch keurmerk wat aan te vragen is bij de Vegan Society. Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik op uw verzoek wel regelen dat u het krijgt.
Ik hoop het product binnenkort met keurmerk in de supermarkten aan te treffen!
Laatst gewijzigd door marjan op di mei 08, 2007 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- marjan
Tja, mijn ervaring is dat het beter is om elke twijfel weg te werken en goed door te vragen. Tot het vervelende aan toe. Soms kunnen er dan opeeens dingen duidelijk worden die je niet verwacht. Maar ik hoop natuurlijk en verwacht ook wel dat in dit geval "geschikt voor veganisten" ook echt betekent dat het geschikt is voor veganisten.
- marjan
Geachte mevrouw,
In de Gouda's Glorie Mayo Light worden geen dierlijke bestanddelen gebruikt.
Dus ook de aroma's zijn niet uit dierlijke ingredi?nten geproduceerd.
Onze productmanager overweegt thans om het veganistisch keurmerk te gaan voeren op dit produkt.
We kunnen u hierover echter nog geen uitsluitsel geven.
We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben ingelicht.
Voor vragen kunt u mij altijd mailen.
Met vriendelijke groet,
Margot de Wit
Afd. Klantenservice
In de Gouda's Glorie Mayo Light worden geen dierlijke bestanddelen gebruikt.
Dus ook de aroma's zijn niet uit dierlijke ingredi?nten geproduceerd.
Onze productmanager overweegt thans om het veganistisch keurmerk te gaan voeren op dit produkt.
We kunnen u hierover echter nog geen uitsluitsel geven.
We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben ingelicht.
Voor vragen kunt u mij altijd mailen.
Met vriendelijke groet,
Margot de Wit
Afd. Klantenservice