majo-lijn
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
-
- Leefwijze: flexanist
- Contacteer:
Yep, zie: http://www.lekkerplantaardig.net/mayo_test.htmWanda schreef:Je kan het natuurlijk altijd zelf maken.
.
Oorzaak receptuurwijziging Mayo-lijn
Beste allemaal, Via Raymond Sluitman ontvingen wij een mailtje om uitleg te geven over de reden van receptuurwijziging van onze Mayo-lijn. Nadat we onze Mayo-lijn 100% plantaardig hebben weten te maken en we een grote introductiecampagne gedaan hadden, bleek na enkele weken dat we enorm veel klachten kregen op de vernieuwde receptuur. De vernieuwde Mayo-lijn bleek na een paar weken 'in te dikken', waardoor de saus qua structuur geen saus meer was. Het product werd zo dik, dat het bijna niet uit de pot te lepelen was. Aangezien wij als Remia zijnde altijd de hoogste kwaliteitseisen aan onze sauzen stellen, konden we niet met die receptuur verder. We hebben een nieuwe receptuur ontwikkelt die deze problemen niet meer zou geven. Hierbij bleek het echter noodzakelijk om het product dusdanig aan te passen dat het niet meer 100% plantaardig kan zijn. Vanzelfsprekend betreuren wij dit ten zeerste. We vragen jullie begrip voor ons besluit en we zullen blijven zoeken naar ingrediënten en processen die het mogelijk maken om producten 100% plantaardig te maken. Met vriendelijke groeten, Remia CV
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re:
antifasciste666 schreef:Zelf mayo maken is ook lekker
Nou antifasciste666 geef het recept dan maar even door aan remia, misschien kunnen ze er wat meeWe vragen jullie begrip voor ons besluit en we zullen blijven zoeken naar ingrediënten en processen die het mogelijk maken om producten 100% plantaardig te maken.

-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb veganaise gekocht om eens te proberen. Maar dan meer in recepten enzo, ik eet nooit mayo bij gebakken aardappels of frietjes ofzo. Maar ik leef mee met degenen die de mayolijn waaraan zij zo verslaafd waren nu moeten missen 

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
-- Mahatma Gandhi
-- Mahatma Gandhi
-
- Site Admin
- Contacteer:
in de winkel 'Natuur Winkel' (http://www.denatuurwinkel.com) kon ik alleen eivrije mayo kopen. Welke winkels heeft de veganaise?
-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Contacteer:
Dan zal ik maar naar de weteringsschans gaan ipv elandsgracht. Is dat niet zover lopen vanaf amstelstation? Op de kaart lijkt het niet zo ver te zitten, maar dat kan nog weleens anders zijnRaymond Sluitman schreef:De Weteringschans Natuurwinkel is de enige die hem heeft. Het is namelijk een klein bedrijf uit België die het spul ambachtelijk maakt en speciaal naar Amsterdam komt, mits de winkel een vrij grote bestelling doet.
Ik vond Veganaise overigens niet lekker, maar ik zit midden in mijn rouwverwerking, dus wellicht ben ik niet voor reden vatbaar.
Raymond

Naja, dan maar met de tram.