Ik heb het dan ook bij voorkeur over personen. Ze hebben immers ook een persoonlijkheid net als wij.Starsurprise schreef:Idereen verdient respect, zo ook de dieren.
De fout zit hem eigenlijk al in het woord dier, door de benaming lijkt he tal alsof het dan anders is.
Zie het dier niet als dier, maar als een individu dat ook recht heb op leven, dat ook graag genieten wil..
Eeen levend wezen.
Net zoals wij.
Dierenbevrijding
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
-
- Leefwijze: flexanist
Quote: Starsurprise
Quote: Taansje:
Dieren hebben allemaal een eigen karakter, een persoonlijkheid.
Zie het dier niet als dier, maar als een individu dat ook recht heb op leven, dat ook graag genieten wil..
Eeen levend wezen.
Net zoals wij
I
Quote: Taansje:
Ja, mee eens!k heb het dan ook bij voorkeur over personen. Ze hebben immers ook een persoonlijkheid net als wij
Dieren hebben allemaal een eigen karakter, een persoonlijkheid.
koeien leed vermaak
Starsurprise schreef:Het is dat je er zelf over begint hoor, maar op het moment dat ik het schreef(typte) wou ik er bij zeggen: En niet gaan lachen he?Zen schreef:Ik moest deze er even uit lichten hoor, sorry daarvoor...Starsurprise schreef: Wat is het verschil tussen het ene wezen(Hirsi Ali) en een koe?
Niets eigenlijk.
Maar dan valt het serieuse gedeelte van mijn bedoeling weg, en dat risico wou ik niet lopen.
Maar ik had dit soort reacties wel verwacht.
Geeft ook niets hoor![]()
Toch leuk als iemand om je lachen moet, dat is altijd nog beter dan dat iemand er om gaat huilen.
Mits iemand erdoor geraakt is op een positieve manier
Een groter eer zou ik mij niet voor kunnen stellen
Arme koe, ik kan daar nu niet bepaald om lachen.

Is dit ook een uitlating van een dierenbeschermer?

Ze hebben al van die koeien vierkante dozen op pootjes gemaakt en het wordt nu juist tijd dat zij ook hun ronde vormen terrug krijgen.

Laatst gewijzigd door vegalan op wo jun 22, 2005 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: koeien leed vermaak
Nee, het ging mij even om duidelijkheid te verschaffen, dus noemde ik in dit geval express even een bekend persoon op.Arme koe, ik kan daar nu niet bepaald om lachen.![]()
Is dit ook een uitlating van een dierenbeschermer?![]()
Ik doelde erop dat het niet uitmaakt of je Hirsi Alei, Andre van Duin, Youp van het hek of een koe bent, je hebt recht op een leven, en dat geld zeker voor die koe, dat is het meest onschuldige wezen dan al die personen die ik hierboven genoemd heb.
Ik wil het ook wel anders zeggen?
Wat is het verschil tussen Jaquin Phoenix, Natalie Portman, Orlando Bloom(allemaal Vegetariër

Nou, niks dus, allemaal levendige wezens met goeie bedoelingen en allemaal planteneters.
Zo beter?
Re: koeien leed vermaak
Weet je het wel zeker?Starsurprise schreef:
Wat is het verschil tussen Jaquin Phoenix, Natalie Portman, Orlando Bloom(allemaal Vegetariër) en een koe?
Nou, niks dus, allemaal levendige wezens met goeie bedoelingen en allemaal planteneters.
-
kun je liplezen
Starsurprise schreef:Vegalan verklaar je nader.
http://i8.photobucket.com/albums/a25/wa ... ation2.gif

-
-
Re: Dierenbevrijding
je kan eerder vragen, waarom gebeurt het niet meer.Veganarchist schreef:Hoe denken jullie eigenlijk over dierenbevrijding en radicaal directe aktie tegen de bio-industrie, proefdiercentra en ander gespuis?
Maar de natuur verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Onze velden, onze bossen verworden tot beton.
Overbevolking betekent het einde van ons land.
Voor geld moet ook het laatste boompje aan de kant.
-
Dank UVegaNRaT schreef:Zo kan je het wel zien, maar het kan ook bij jezelf beginnen. Mooi laatste woorden trouwens Mo, spijker op zijn kop!

-
Zen schreef:Ik heb Morghodius en Mohammed nog nooit zo dicht tot elkaar zien komen... verbonden door een troetelnaam!VegaNRaT schreef:Zo kan je het wel zien, maar het kan ook bij jezelf beginnen. Mooi laatste woorden trouwens Mo, spijker op zijn kop!![]()

- Zen
- Leefwijze: veganist
Aye, don't blame me!Morghodius schreef:Zen schreef:Ik heb Morghodius en Mohammed nog nooit zo dicht tot elkaar zien komen... verbonden door een troetelnaam!VegaNRaT schreef:Zo kan je het wel zien, maar het kan ook bij jezelf beginnen. Mooi laatste woorden trouwens Mo, spijker op zijn kop!![]()

Ik kijk wel uit om je 'Mo' te noemen, wil de toorn van de Noorse Goden niet over mezelf afroepen.

VegaNRaT schreef:Ik had er beter Mor van kunnen maken...........Zen schreef:Ik heb Morghodius en Mohammed nog nooit zo dicht tot elkaar zien komen... verbonden door een troetelnaam!VegaNRaT schreef:Zo kan je het wel zien, maar het kan ook bij jezelf beginnen. Mooi laatste woorden trouwens Mo, spijker op zijn kop!![]()
Ik denk het niet omdat het ook Morrighan had kunnen zijn!