Makkelijker Vegan door digitale innovatie

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Jeffrey
Leefwijze: flexanist

Makkelijker Vegan door digitale innovatie

Bericht door Jeffrey » do mar 21, 2019 16:00

Hallo mijn naam is jeffrey. Sinds kort ben ik bezig met 2 collega's om een oplossing te vinden voor etensvoorkeuren (vegan, glutenvrij, producten gewoonweg niet lusten) en collectief eten (kinderfeestjes, bedrijfslunches, diners). Vaak genoeg hoor ik verhalen van mensen die niet graag samen met anderen eten omdat het best lastig kan zijn om met voorkeuren rekening te houden. Niet alleen voor de gastheer is het omschakelen, maar ook voor de gast is het lastig als er niets op tafel staat wat hij of zij kan/mag eten of dat eigen eten meegenomen moet worden. Ik heb nu een béta versie en ik zou graag feedback willen van jullie zodat etensvoorkeuren geen probleem meer zijn bij collectief eten. Je kunt uitleg over de oplossing en de béta versie vinden op www.foodtag.me

Morality
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Makkelijker Vegan door digitale innovatie

Bericht door Morality » ma mar 25, 2019 16:44

Welkom Jeffrey,

Een leuk idee en een nette website. Is het ook mogelijk om de oplossing uit te proberen zonder te registreren?

:govegan:

Jeffrey

Bericht door Jeffrey » di mar 26, 2019 8:25

Dankjewel Morality,

Op dit moment nog niet. Lijkt me een goede aanvulling voor een volgende versie! (y)
Ik kan je wel uitnodigen voor een fictief etentje zo kun je het toch een beetje proberen, zonder dat je er voor hoeft in te loggen.

Link uitnodiging fictief etentje:
http://bit.ly/2UU35CV

Super tof dat je het even wil bekijken!
Bij voorbaat dank.

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Bericht door Rorrim » di mar 26, 2019 14:35

Tof! Heb het ook even geprobeerd via dat fictieve etentje. Handige app, idd fijn dat ik geen account aan hoef te maken en gewoon op een uitnodiging kan reageren. Heb om aan te geven dat ik veganist bent natuurlijk niet een uitgebreid profiel nodig, wel mooi dat de mogelijkheid er is voor mensen met allergieën of specifieke wensen.
:govegan:

Jeffrey

Bericht door Jeffrey » di mar 26, 2019 15:08

Hey Rorrim,

Dankjewel voor je reactie en tof dat je het geprobeerd hebt!

Plaats reactie