Ik vind het wel een leuke titel..!MrGreen schreef:Wat is Feedly precies (of ongeveer, ook goed)???
Nu is er nog een blogje opgedoken. Omdat ik het niet laten kon eigenlijk gewoon. Schrijven is leuk, lezen is leuk, en als iemand wat ik schrijf leuk vind om te lezen... dan![]()
https://vegoenecoenzo.wordpress.com/
Niet de meest originele titel ooit maar misschien is de bekentenis dat titels mijn zwakste plek zijn als schrijver licht geruststellend...
Oh en het is nu veel aan het begin omdat ik de afgelopen tijd wilde samenvatten, maar het zal niet zoveel blijven zijn (want ik heb er de laatste dagen buitensporig veel tijd in gestoken en die tijd wil ik de komende weken ook buitensporig veel in andere dingen steken).
I'll shut up now.
Hej, op je blog staat dat je in Groningen woont? (Naast je berichten namelijk Apeldoorn).
Als je wat wilt weten over sportvoeding: Ik neem aan dat in vegan for life daar ook wel iets over staat - in het boek dat Messina speciaal voor vrouwen schreef als vervolg daarop, vegan for her, staat ook een hoofdstuk genaamd Vegan athlete.
En ken je de boeken van Brendan Brazier? Thrive? Is een vegan IronMan (en als jij zwemt en loopt kom je al aardig in de richting van een triathlon. Maar zijn boek is sowieso voor alle sporten / soorten sportvoeding geschreven).