Wil iedereen op dit forum helpen dit festival groot te maken?

Jep zeker! We waren wat bang voor het weer, maar dat was goed gekomen.Dani schreef:Ik vond het een erg leuk festival! Was het voor de organisatie ook een succes?
Martine schreef: Ik heb jou denk ik wel vanuit de verte bij een kraampje zien staan samen met Rick, maar ik was met mijn moeder en schoonmoeder op de markt, dus ik heb daar niet echt met internet-bekenden gepraat.
Ha, daar heb ik niks van gemerkt. Ik was zo geconcentreerd bezig dat er een hoop andere dingen langs me heen zijn gegaan. Als het een leuk fimpje is wil ik het wel een keer zien.Vegantastic schreef:Volgens mij heb ik ook nog wat gefilmd bij de notenkaas workshop.
Hebben wij elkaar gesproken Dani? Dan heb ik even niet de link gelegd tussen Dani hier van het forum en de Dani in het echt...Dani schreef:Martine schreef: Ik heb jou denk ik wel vanuit de verte bij een kraampje zien staan samen met Rick, maar ik was met mijn moeder en schoonmoeder op de markt, dus ik heb daar niet echt met internet-bekenden gepraat.Kan ik mij voorstellen hoor! Maar de volgende keer wel even op mijn schouders kloppen
![]()