Sorry, doordat mijn computer stuk is kom ik hier niet zo vaak meer, het leest wat onhandig vanaf de telefoon. Erhm, begrijp ik nou goed dat je na het invullen alle resultaten te zien krijgt? Dat vind ik heel raar... Heb ik nog nooit meegemaakt met google :S niemand had dit verder aangegeven... Vervelend zeg :s
Hoe dan ook, gelukkig had ik de enquête vlak voor het koffie-accident met mijn laptop al geanalyseerd (en in dropbox opgeslagen

). Dus invullen is niet langer nodig! Ik zal kijken of ik hem offline kan halen. Het is idd niet de beste enquête ever. Ik ben nog in opleiding daarvoor

maar bedankt voor de tips. Is soms lastig je in te leven in omnivoren na zo lange tijd vegan te zijn.
Er kwam overigens uit, globaal genomen, dat mensen die niet weten wat ze met tofu moeten en het nu nooit eten, er ook geen behoefte aan hebben om het vaker te eten of lekkere recepten ermee te leren. Wat de boer niet kent... Onder veggies & vega's was die behoefte ongeveer 50/50 verdeeld.
Het was slechts een klein inventariserend onderzoek. Op 1 april zullen jullie zien waarvoor we ons verdiepen in tofu. Wordt supervet