Butternutkin schreef:Wat een mooie foto's! Misschien een gekke vraag, maar zijn dat echt de porties die je eet, Silke? Ik vind ze wel ieniemini namelijk

(ik zou echt aan de tafelpoot beginnen na jouw bordje).
Haha, neen, ik maak altijd eerst een 'toonbare' portie voor de foto's, en achteraf schep ik er nog een hoopje bij! Ik heb alleszins nooit honger na het eten
EDIT:
Ik heb trouwens al een tijdje niets meer gepost omdat ik net 3 dagen op opleiding ben geweest in jullie prachtige Nederland. Daar is de Vegan Challenge wel gigantisch in het water gevallen

de opleiding was bij één van onze leveranciers, van zuivelingrediënten, en om iets uit de opleiding te halen heb ik wel af en toe moeten proeven... Als 'straf' heb ik wel heel wat buikpijn gehad van de lactose, zucht.
Tijdens de lunch heb ik wel mooi de kaas van tussen de broodjes gevist, en gelukkig had ik genoeg voorraad mee om ook plantaardige tussendoortjes te kunnen inplannen. Ook het ontbijt op hotel heb ik plantaardig kunnen aanpakken.
Ik heb trouwens voor de eerste keer iets van de Vegetarische Slager gegeten, bah, dat doe ik nooit meer! Ik voelde me echt zo slecht, omdat het ongelofelijk hard op vlees leek en ook zo rook en smaakte. Geef mij maar lekker m'n peulvruchten!
Vanavond maak ik een laatste 'Vegan Challenge'-feestmaal, maar er zullen sowieso nog meer dan genoeg vegan dagen volgen