Het is natuurlijk omdat je af wilt vallen, maar ik krijg als bourgondiër ook een beetje jeuk van je lijstjes hoor... Ik weet wel waar 'm dat in zit: je lijkt eten puur als brandstof te beschouwen, en dat is heel anders dan hoe ik zelf bijvoorbeeld met eten bezig ben. Ook ik eet graag gezond en hou ervan als mijn maaltijden bomvol voedingsstoffen zitten, maar ik vind het daarbij ook heel belangrijk dat er flink wat te genieten valt, qua smaak natuurlijk maar ook visueel, qua originaliteit enzovoorts..TonyJello schreef:Dat kan ik me heel goed voorstellen, hoor!
Ja, voor iedereen is het verschillend. En ik besteed bijna geen tijd aan koken, dus ik ben ook niet veel gewend. Als ik gerechten zou proeven van mensen hier, dan zou ik mijn vingers er bij aflikken!
Maar hoezeer ik ook verslingerd ben aan koken en probleemloos uuuuuuuuuuuren in de keuken sta (zelfs op doordeweekse dagen eten we soms pas om 21:00) - eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het vandaag bij mij ook weinig creatief was.
Mijn tortilla-ontbijt was nog wel tof, maar de rest van de dag heb ik vooral drie appels op, een blikje Red Bull light (ach ja: in elk geval B12) en sopte ik toen ik éindelijk weer thuis was vooral een stapel boterhammen in een kom tomatensoep.
Morgen beter!