Dat is niet waar en dat weet je ook wel. Ten eerste kon je verwachten dat als je op een forum post waar vegans en bijna-vegans e.d. rondhangen voor voornamelijk praktische tips je emotionele reacties kan verwachten als je op een dergelijke manier een topic opent. Dit is zeg maar hol van de leeuw. Dat wist je toch wel van te voren leek mij. Je kon ook op een neutraler forum vragen wat mensen (waaronder vega's) er van vonden. En zodoende had je een hele andere discussie gehad. Ook omdat door hier dingen te roepen je emoties krijgt.Anders schreef:Hetzelfde soort discussies? Ik zocht debat met vega's, kreeg geen argumenten ! Ik werd aan de schandpaal gehangen. Wat ik plaatsen en relativeren kan, op dat ga ik dus niet in. Ik zag dat aankomen.Vegantastict schreef: je je niet wilt laten overtuigen m.i. Iets wat helemaal niet verbaasd ofzo.. Ik ben genoeg projacht types tegen gekomen door de jaren heen. En het blijft hetzelfde soort discussies en dan kan je cijfers, etc. overleggen, maar dan is het iets niet wat word aangenomen.
Ten tweede heb ik het topic doorgelezen. En hoewel er zeker emoties tussen zitten staan er genoeg argumenten tussen. Ik heb ook een aantal gegeven, waar je niet op in bent gegaan.
De meeste mensen kennen hem niet. Dus ik denk dat andere namen toch nog net wat beroemder zijn. Sommige zijn geen reclame en andere wel. Je kan natuurlijk selectief hier iemand benoemen...Maar zo ga je geen verandering brengen. Daarom worden mensen als Gary aan de schandpaal gehangen. Hij vindt 90 procent van de bevolking walgelijk om de menstruatie van kippen te eten! Je zo kom je ver zeker? Helaas is hij "een leider" in de vega world.