Forum gaat tijdelijk offline
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Forum gaat tijdelijk offline
Het forum gaat in de loop van vandaag danwel morgen tijdelijk offline. Exacte tijd is niet te geven.
Dit heeft te maken met het overzetten van de site naar een andere hostingprovider.
Dit heeft te maken met het overzetten van de site naar een andere hostingprovider.
Re: Forum gaat tijdelijk offline
Nou, lekker dan! 

-
- Contacteer:
Neeee!
Wat moet ik dan met mijn leven?
Geintje Alex, bedankt voor de info!

Geintje Alex, bedankt voor de info!

Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.
Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.
Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Forum weer online. Alles overgezet!
Het forum is er weer!
Overgezet, bedoel je dat je een back-up hebt gemaakt, dat wanneer het hele forum ooit -om wat voor reden of oorzaak dan ook- gewist wordt, je alle (geschreven) informatie nog hebt?
Vast niet.
Maar anyway, ik kreeg al afkickverschijnselen

Vast niet.
Maar anyway, ik kreeg al afkickverschijnselen

-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Het forum is er weer!
Nee. Ik ben zelf gestopt met mijn hostingdiensten. Daar heb ik vele jaren NVV gratis op gehost, maar ging er mee stoppen dus nu staat de server van de NVV bij greenhost.nlTonyJello schreef:Overgezet, bedoel je dat je een back-up hebt gemaakt, dat wanneer het hele forum ooit -om wat voor reden of oorzaak dan ook- gewist wordt, je alle (geschreven) informatie nog hebt?
Ik heb alles overgezet naar de andere hoster.
Het logo van de NVV linksboven is niet meer zichtbaar. Je kunt er nog wel klikken om op de website te komen.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Thanks.. ik zie het. Ga het fixen.TonyJello schreef:Het logo van de NVV linksboven is niet meer zichtbaar. Je kunt er nog wel klikken om op de website te komen.
-
- Leefwijze: vleeseter
- Contacteer:
Tonen nieuwe berichten werkt niet meer. Forum lijkt zwaar in de war. Café is zoek enz. 

-
- Contacteer:
Inderdaad. Pb's bekijken of op je eigen berichten filteren werkt ook niet meer. Misschien heeft het forum last van vuurwerk. Alex, weet je wat er aan de hand is?Marcello schreef:Tonen nieuwe berichten werkt niet meer. Forum lijkt zwaar in de war. Café is zoek enz.

-
- Site Admin
- Contacteer:
haha.. ja wat problemen zijn er opeens. Weet niet waar het aan ligt. Overzetten was goedgegaan. En afgelopen dagen werkte het toch prima.
Nieuwe berichten komen nog steeds niet vanzelfsprekend op de homepage..... Vind het telkens een heel gezoek om berichten weer terug te vinden, ook wat ik zelf heb gepost. Kost mij heel veel tijd, want je moet het hele forum bij langs met al haar subgroepjes..... en dan weet ik vaak niet meer bij welk subgroepje het hoort..... Wie weet hier een oplossing voor? Is dit nog steeds een tijdelijk ongemak?
-
- Leefwijze: vleeseter
- Contacteer:
Probeer het eens zo:
http://www.veganisme.org/forum/search.p ... d=newposts
en zet deze URL bij je bookmarks.
http://www.veganisme.org/forum/search.p ... d=newposts
en zet deze URL bij je bookmarks.
"Je bent wat je eet!", zei de kanibaal die net een vegetariër had opgegeten.
Dank! Gedaan! Wordt het wel beter van...... zie nu ook gelijk: Wat een spam!!!!!
-
- Leefwijze: part-time veganist
Toon Actieve Onderwerpen werkt bij mij niet meer als ik niet ingelogd ben, alleen de actieve Globale Mededelingen zijn er in te zien, alle andere actieve topics niet. Als ik ingelogd ben, doet alles het wel gewoon goed.