kort info over mij : drukke jongen van 13 jaar die later bij warchild wilt werken en veganistisch is , en veel van dieren houd .
En mijn vraag is nu : wie is of heeft ook een kind van ongeveer mijn leeftijd die veganistisch is ?
Moderator: Martine
Hey "appelmoes" , bedankt voor deze reactie , me omgeving vind het wel goed dat ik een veganist ben . ik kan ook gewoon naar de middelbare school met soja melk , ik word daar niet om uitgelachen . Bijna iedereen neemt daar vleesAppelmoes schreef:Wauw, wat goed dat je al zo jong veganist bent!En wat een goede toekomstplannen! Hoe kwam dat opeens zo?
Zelf ben ik iets ouder dan jij, namelijk 18. Wel weet ik dat veggie0carrot op dit forum 14 (15?) is, dus ongeveer jouw leeftijd.
Wat vindt je omgeving ervan dat je veganist bent?
Hey Emiel , bedankt . Het begong op een normale schooldag , ik kwam thuis aan . We gingen later avondeten ( vegitarisch) , me moeder is toen vegitarisch . We hadden over over vegitarisch zijn . Ineens merkte ik dat ik respect voor dieren had . Toen zij ik " mam , ik wil vegitarisch worden . Me moeder was toen blij . Paar weken later besefte ik dat ik veganistisch wilt worden . En toen werd ik veganistisch .Emiel schreef:Ik ben 36 maar geestelijk nog 13. Telt dat ook?
Serieus, geweldig dat je op zo'n jonge leeftijd zo bewust bezig bent. Mag ik vragen wat er veranderd is waardoor je geen vlees etc. meer wilde eten?
TonyJello schreef:Sheng.
Punkrockmetal is 15 jaar.
Ja zo gaat dat, ineens besef je dat je niet zo door kunt/wilt gaan en dat je moet veranderen. Kookt je moeder nu apart voor jou? Of maak je zelf wat?shengloveanimals schreef:Hey Emiel , bedankt . Het begong op een normale schooldag , ik kwam thuis aan . We gingen later avondeten ( vegitarisch) , me moeder is toen vegitarisch . We hadden over over vegitarisch zijn . Ineens merkte ik dat ik respect voor dieren had . Toen zij ik " mam , ik wil vegitarisch worden . Me moeder was toen blij . Paar weken later besefte ik dat ik veganistisch wilt worden . En toen werd ik veganistisch .Emiel schreef:Ik ben 36 maar geestelijk nog 13. Telt dat ook?
Serieus, geweldig dat je op zo'n jonge leeftijd zo bewust bezig bent. Mag ik vragen wat er veranderd is waardoor je geen vlees etc. meer wilde eten?
Groetjes sheng
Super! Het is normaal en aangeboren om respect voor dieren te hebben. Helaas raakt het bij heel veel mensen op een of andere manier naar de achtergrond van hun gevoel en denken.shengloveanimals schreef:Hey Emiel , bedankt . Het begong op een normale schooldag , ik kwam thuis aan . We gingen later avondeten ( vegitarisch) , me moeder is toen vegitarisch . We hadden over over vegitarisch zijn . Ineens merkte ik dat ik respect voor dieren had . Toen zij ik " mam , ik wil vegitarisch worden . Me moeder was toen blij . Paar weken later besefte ik dat ik veganistisch wilt worden . En toen werd ik veganistisch .Emiel schreef:Ik ben 36 maar geestelijk nog 13. Telt dat ook?
Groetjes sheng
Me moeder kookt apart voor mij en haar zelfEmiel schreef:Ja zo gaat dat, ineens besef je dat je niet zo door kunt/wilt gaan en dat je moet veranderen. Kookt je moeder nu apart voor jou? Of maak je zelf wat?shengloveanimals schreef:Hey Emiel , bedankt . Het begong op een normale schooldag , ik kwam thuis aan . We gingen later avondeten ( vegitarisch) , me moeder is toen vegitarisch . We hadden over over vegitarisch zijn . Ineens merkte ik dat ik respect voor dieren had . Toen zij ik " mam , ik wil vegitarisch worden . Me moeder was toen blij . Paar weken later besefte ik dat ik veganistisch wilt worden . En toen werd ik veganistisch .Emiel schreef:Ik ben 36 maar geestelijk nog 13. Telt dat ook?
Groetjes sheng