Emiel schreef:Hmm, vervelende situatie Jet, met dat pushen en zo. Zoiets moet toch gewoon uit jezelf komen (hèhè)?

Ik denk niet dat je tolerantie voor krijsende kinderen omhoog gaat als je een kinderwens hebt

Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Emiel schreef:Hmm, vervelende situatie Jet, met dat pushen en zo. Zoiets moet toch gewoon uit jezelf komen (hèhè)?
Ha! Wat hartstikke leuk dat je dit post. Wat een heerlijk interview en wat een fijne mensen. Net samen gekeken.Emiel schreef:Hier zag ik iets dat wellicht interessant kan zijn voor iemand met kinderen, een kinderwens of de wens geen 'broedsels' te kweken, dus gewoon voor iedereen. En weer wat stof voor discussie
Van deze mensen krijg ik positieve energie.Emiel schreef:Hier zag ik iets dat wellicht interessant kan zijn voor iemand met kinderen, een kinderwens of de wens geen 'broedsels' te kweken, dus gewoon voor iedereen. En weer wat stof voor discussie
Southpark is altijd grappigButternutkin schreef:Er is een hele grappige aflevering van South Park over thuisscholing
http://www.southpark.nl/full-episodes/s ... key-fonics
Je zegt dat misschien als grapje, maar in de documentaire die hierboven is geplaats door Emiel over kinderen, school en leren (Schooools Out For Evah! Unschooling with Dayna Martin), wordt gezegd dat het goed is voor kinderen (en volwassenen) om tussen mensen van verschillende leeftijden te zijn en dat is wat je hier op het forum ziet. Mensen van verschillende leeftijden praten en discussiëren met elkaar. Ik vind dat heel leuk, verfrissend en bijzonder. De jongste op dit forum is volgens mij 14 jaar. De oudste wat ik tot nog toe gezien heb 61 jaar. Ik zelf ben ongeveer 47 jaar.Appelmoes schreef:...Maar goed, ik zal mijn mond houden, want strikt genomen ben ik natuurlijk zelf ook nog maar een kind
Je weet niet precies hoe oud je bent? Dat kan natuurlijk, maar vroeg het me gewoon afTonyJello schreef:Ik zelf ben ongeveer 47 jaar.