Goedenavond!
MIjn naam is Romy, ik ben 21 jaar en ik studeer fotografie. Ik ben al bijna 15 jaar vegetariër, en het bevalt me fantastisch. Ik draag ook geen leer, let op de afwezigheid van dierproeven, enz.
Voor een opdracht op school moet ik me deze maand bezighouden met het onderwerp Voedsel. Omdat ik me erg interesseer voor de veganistische levensstijl lijkt het me erg leuk een tijdje een veganist te volgen. Het gaat over een periode van (de aankomende) 4 weken, waarin ik 1x per week een keertje langskom om foto's te maken van het leven als veganist, dit mag natuurlijk alles zijn! Het is dus geen 'echte fotoshoot' in een studio, maar een documentair/registratiever project over de veganistische levensstijl.
Zouden er mensen zijn die hieraan mee willen werken? Je zou me erg helpen!
Veganisten gezocht voor fotoserie
-
- Leefwijze: vegetarier
Re: Veganisten gezocht voor fotoserie
Ik wil je wel helpen hoor (: doe ik toch (indirect haha) nog iets met fotografie.
Waar studeer je eigenlijk?
Waar studeer je eigenlijk?
Ik wil je ook best helpen hiermee.
Het ligt eraan waar je studeert, want als je aan de andere kant van het land zit, is dat niet handig.
Het ligt eraan waar je studeert, want als je aan de andere kant van het land zit, is dat niet handig.
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Ik wil je ook wel meedoen, ik woon in Utrecht, weet niet of dat handig voor je is?
Hoeveel mensen zoek je?
Hoeveel mensen zoek je?
Hoi,
ik zou je ook gaag willen helpen. Heb je nog iemand nodig?
En waar ga je de foto's maken?
Groetjes
ik zou je ook gaag willen helpen. Heb je nog iemand nodig?
En waar ga je de foto's maken?
Groetjes
-
- Leefwijze: veganist
Ik wil ook wel helpen (woon in Groningen).