Vegadates

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
TonyJello
Leefwijze: veganist

Vegadates

Bericht door TonyJello »

Martine
Moderator

Re: Vegadates

Bericht door Martine »

Ga je internetdaten Tony?

Ik heb mijn vriend via match4me gevonden. Het werkt dus wel echt!
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Violet

Bericht door Violet »

Leuk!
TonyJello

Bericht door TonyJello »

Martine schreef:Ga je internetdaten Tony?

Ik heb mijn vriend via match4me gevonden. Het werkt dus wel echt!
Ha! Leuk voor jou en hem.

Nee hoor, ik niet! :mrgreen:

Ik leef liever en beter solo. Deze link kreeg ik via mijn mail.
Wel vind ik het leuk om er wat op rond te kijken en ik heb er meteen al een bekende gezien. :D
Butternutkin

Bericht door Butternutkin »

Ik dacht er wel laatst over na, heb een hele leuke vriend hoor en het gaat al een hele tijd goed dus niet daarom :P, maar stel dat het uit zou gaan, ik zou echt niets met een vleeseter meer willen. Ik discrimineer :o
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney
Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya »

Via vegadates kan je overigens niet alleen zoeken naar een partner, maar ook naar vega vrienden, huisgenoten, vakantiegenoten, etc.
Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

Vegadates vind ik erg slecht. Mensen zijn er niet zo actief op. De site is niet goed actueel en is zo goed als niet vernieuwd sinds de start.

Ben bezig met een alternatief. Word sowieso in het begin gratis voor iedereen. En wat strikter.
Violet

Bericht door Violet »

Vegantastic schreef:Vegadates vind ik erg slecht. Mensen zijn er niet zo actief op. De site is niet goed actueel en is zo goed als niet vernieuwd sinds de start.

Ben bezig met een alternatief. Word sowieso in het begin gratis voor iedereen. En wat strikter.
Spannend!
Butternutkin

Bericht door Butternutkin »

Ben ook benieuwd.
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney
DeVegetarische

Bericht door DeVegetarische »

Iemand hier al meer ervaring mee?
Mijn naam is een beetje achterhaald :)
@rno

Bericht door @rno »

Nee, ik heb mijn (vega-)partner 35 jaar geleden ontmoet.
Zodra je vega wordt, moet je een strijd voeren met je smaak en met je sociale omgeving. De meeste mensen op dit forum hebben die strijd gewonnen.
Mystique

Bericht door Mystique »

Ik vind het idee van vegan buddy's op zich wel leuk, maar het draait te veel om veganisten die hulp aanbieden.
En bij vega dates denk ik weer te veel aan echt op zoek naar een relatie en ik ben niet op zoek naar een partner, maar wat meer gelijkgestemde vrienden zou leuk zijn.

Ik mis nog echt een site waar je gemakkelijk kunt zien wie er ook veganist is bij je in de buurt, zodat je ook leuke vegan mensen kunt ontmoeten die bij je in de buurt wonen. Ik vind dat er nog weinig mensen staan bij de vegan buddy's en ik weet toch echt wel zeker dat het er veel meer zijn. Het moet dus ook een site zijn die heel populair zal worden, wil je zoveel mogelijk vegans erbij krijgen. Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden als het echt klopt en ik de enige veganist ben in mijn woonplaats. :cry: :mrgreen:
@rno

Bericht door @rno »

Ik woon liever in het centrum van het land.
Zodra je vega wordt, moet je een strijd voeren met je smaak en met je sociale omgeving. De meeste mensen op dit forum hebben die strijd gewonnen.
DeVegetarische

Mystique schreef:Ik vind het idee van vegan buddy's op zich wel leuk, maar het draait te veel om veganisten die hulp aanbieden.
En bij vega dates denk ik weer te veel aan echt op zoek naar een relatie en ik ben niet op zoek naar een partner, maar wat meer gelijkgestemde vrienden zou leuk zijn.

Ik mis nog echt een site waar je gemakkelijk kunt zien wie er ook veganist is bij je in de buurt, zodat je ook leuke vegan mensen kunt ontmoeten die bij je in de buurt wonen. Ik vind dat er nog weinig mensen staan bij de vegan buddy's en ik weet toch echt wel zeker dat het er veel meer zijn. Het moet dus ook een site zijn die heel populair zal worden, wil je zoveel mogelijk vegans erbij krijgen. Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden als het echt klopt en ik de enige veganist ben in mijn woonplaats. :cry: :mrgreen:
Nou ja, er staat ook vriendschap en dat is voor mij ook een belangrijke. Ik twijfel alleen... het kost geld. In hoeverre dat ''vriendschap''-deel een wassen neus is kan ik nu niet beoordelen, ik hoop wel dat het aantal mensen op zoek naar vriendschappen niet gering is.

Het leek me wel interessant, zoiets. Ik merk dat ik toch wel graag om zou gaan met veganisten of dan op zijn minst vegetariërs. Ik ken er nu geen, en vleeseters snap ik steeds minder.
Mystique

Bericht door Mystique »

DeVegetarische schreef: Nou ja, er staat ook vriendschap en dat is voor mij ook een belangrijke. Ik twijfel alleen... het kost geld. In hoeverre dat ''vriendschap''-deel een wassen neus is kan ik nu niet beoordelen, ik hoop wel dat het aantal mensen op zoek naar vriendschappen niet gering is.

Het leek me wel interessant, zoiets. Ik merk dat ik toch wel graag om zou gaan met veganisten of dan op zijn minst vegetariërs. Ik ken er nu geen, en vleeseters snap ik steeds minder.
Ik denk er precies hetzelfde over. Hé, jij woont niet toevallig bij mij in de buurt of wel? :mrgreen:

Nee, ik had me ook ingeschreven bij de vegadates. Ik was nieuwsgierig en benieuwd of er idd meerdere mensen waren die er ook kwamen voor vriendschappen, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen en met zo'n bevroren account kan je niks, dus hoog tijd voor een gratis alternatief...
@rno

Bericht door @rno »

Ik ben niet op zoek naar een relatie maar voor een uitbreiding van de kring ben ik bereikbaar in de buurt van Lelystad.
Skyclad

Bericht door Skyclad »

Heb je een fitnessruimte? Squat rack, dip rack, pull up rack en mogelijkheid voor deadlifts?

Wat gaat het geintje in de maand kosten? Dan heb ik namelijk al een alternatief als de boel ontploft :D.

On topic:
Ook een keer die site tegen gekomen. Betaalsite en echt 5 mensen ofzo. Aangezien datingsites met lage traffic vaak props inhuren denk ik dat niet iedereen werkelijk op zoek is daar...

Het geld boeit me niet echt, hoe duur is dat nou? Gaat er gewoon om dat ik weiger in de maling genomen te worden. Kan je net zo goed naar een bemiddelingsbureau gaan, dat zal veel beter werken denk ik omdat iedereen daar sowieso serieus is ipv een stel geile binken in Björn Borg ondergoed die een potje willen neuken en vrouwen die een lange, knappe prins op een paard zoeken met een aandelenportefeuille van 5 ton aangezien ze er nu eentje hebben die maar 4,5 ton heeft en alleen een pony ipv een paard.
Rick
Site Admin

Bericht door Rick »

Mystique schreef:... dus hoog tijd voor een gratis alternatief...
Dit forum mag er voor gebruikt worden he ;)

http://veganisme.org/forum/viewforum.php?f=54
DeVegetarische

Mystique schreef:
DeVegetarische schreef: Nou ja, er staat ook vriendschap en dat is voor mij ook een belangrijke. Ik twijfel alleen... het kost geld. In hoeverre dat ''vriendschap''-deel een wassen neus is kan ik nu niet beoordelen, ik hoop wel dat het aantal mensen op zoek naar vriendschappen niet gering is.

Ik denk er precies hetzelfde over. Hé, jij woont niet toevallig bij mij in de buurt of wel? :mrgreen:

Nee, ik had me ook ingeschreven bij de vegadates. Ik was nieuwsgierig en benieuwd of er idd meerdere mensen waren die er ook kwamen voor vriendschappen, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen en met zo'n bevroren account kan je niks, dus hoog tijd voor een gratis alternatief...
Utrecht :P

Ja, zo'n gratis alternatief is waar ik op wacht. Ik zou wellicht betalen als ik weet of Vegadates ''werkt'', actief is, enzovoorts. Ik zoek mensen met een beetje dezelfde kijk en ethische opvattingen en die wat dieper nadenken over van alles. Ik merk dat ik steeds meer moeite begin te krijgen met mensen die de afkomst van hun plakje ham of kipnuggets kennen maar zich ervan af maken met ''ik kan niet zonder!'' Niet alleen wegens alle ellende door de vee-industrie, zoals dierenleed en vervuiling, maar ook wegens zo'n idee van ''waar ben je nou mee bezig dan?''

Dat dat ene lekkere dingetje dan voor ál die nadelen gaat. Alsof ze niet werkelijk nadenken, of kortzichtig zijn, of op zijn best irrationeel en geleid door impulsen en driften. (al zijn we dat uiteindelijk allemaal)
Ik heb het idee dat iedereen er mag zijn. Ik had op een ander forum (don’t ask) al snel het verwijt dat ik wel erg gemakkelijk over geld dacht en daarbij geen rekening hield met anderen, puur omdat ik gericht vroeg naar wat de beste producten waren en vanuit een antwoord aangaf dat ik het zou kopen.
Ik snap er de ballen van.

''wel erg gemakkelijk over geld denken, iets kennelijk kunnen betalen, en daarbij gaan voor het beste'' is geen rekening houden met anderen? :? Dan ben je wel érg kleinzielig en jaloers lijkt me. Raar.
En daar werd direct uit afgeleid dat ik dus gemakkelijk over mensen heenstap en ze minderwaardig vind.
Brr, dat riekt naar een lelijke emotionele projectie.
Infantiel gedrag.
Wat was dat voor forum?
Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

Plaats reactie