Integratie

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Appelmoes
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Integratie

Bericht door Appelmoes »

En tofu bij de toko! Enorme blokken voor €0,50. :grin:
Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.

Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.

lena

Bericht door lena »

Ananas schreef: Kom je wel eens bij Ekoplaza? Zo ja, is het je niet opgevallen dat allerlei (kleine merk-)producten worden geschrapt en vervangen door producten van eigen merk dan wel verborgen eigen merk (healthy planet)? En dat die producten goedkopere meuk zijn.... vaak met suiker, transvetten of dierlijke troep die in de oorspronkelijke producten niet zaten.
(Ik weet het, dit is een oud bericht, maar ik lees het nu pas of weer)
JA! Dat valt mij ook heel erg op, en ik vind dat zo jammer! De Healthy Planet tomatenpuree bijvoorbeeld is gewoon aangelengd (of okay, minder geconcentreerd). Hij lijkt dus een stuk goedkoper dan die van een ander merk, maar dat is gewoon omdat er veel minder tomaat in zit. En inderdaad, die andere merken gaan allemaal weg. Ik zie zowieso steeds minder nadruk op gezondheid bij natuurvoedingswinkels. Ik zocht laatst volkoren-afbakbroodjes, maar vond alleen maar spul met bloem. Volkoren soepstengels, ook al niet te vinden. Die kocht ik "vroeger" altijd, van speltmeel zelfs.

Renee1137

Bericht door Renee1137 »

Ananas schreef: Kom je wel eens bij Ekoplaza? Zo ja, is het je niet opgevallen dat allerlei (kleine merk-)producten worden geschrapt en vervangen door producten van eigen merk dan wel verborgen eigen merk (healthy planet)? En dat die producten goedkopere meuk zijn.... vaak met suiker, transvetten of dierlijke troep die in de oorspronkelijke producten niet zaten.
Ik werk bij de EP en ik had hetzelfde gevoel, dat er steeds minder variatie in (kleine) merken kwam. Dus ik zeg tegen mijn bedrijfsleider, heb je niet het gevoel dat..? Het antwoord was niet echt duidelijk, iets met de klant service en goede prijzen bieden :(

Toch maar proberen zo veel mogelijk voor de kleine merken te gaan.
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

Emiel

Bericht door Emiel »

Ekoplaza breidt steeds meer uit. Dat geld moet ergens vandaan komen.

Butternutkin

Bericht door Butternutkin »

Ze hebben ook wel vaak nieuwe producten in het assortiment trouwens hoor, zoals chia zaad een tijdje terug (ben ik erg blij mee). Maar ik zal ophouden met EkoPlaza te verdedigen, want jullie zullen ook vast wel gelijk hebben :)
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney

Annikka-Ayla
Leefwijze: flexanist

Bericht door Annikka-Ayla »

Ik word niet zo blij van al die tarwestroop in veel producten. Door mijn glutenintolerantie word ik daar ziek van.
Wel leuk dat ik nu geblancheerd amandelmeel kan kopen. Dat smaak stukken beter dan baksels van rijst/maismeel en het is veel gezonder.

Butternutkin

Bericht door Butternutkin »

Daar kun je vast ook heel makkelijk zelf amandelmelk van maken :scratch:
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney

Annikka-Ayla
Leefwijze: flexanist

Bericht door Annikka-Ayla »

Ja, weer een nieuw experiment :grin:

Plaats reactie