Dit heb ik ook allemaal als ik hier in het dorp in m'n eentje ga wandelen, vaak ga ik samen met m'n vriend en dat is wat makkelijker, ik kan ook niet alleen het bos in want daar is het het allerergste, en dat vind ik verschrikkelijk want het bos vind ik enorm fijn .. komt waarschijnlijk omdat ik hoog gevoelig ben ofzo (of iig als ik naar de test/lijst kijk dan zou ik dat zijn

Maar weer ff beetje on-topic xD .. ik hoop binnenkort een neuspiercing te nemen, daarna ook een lippiercing, maar qua geld doe ik nu alleen eerst neus piercing .. ik heb een zaak gevonden en ze een email gestuurd, uitgelegd dat ik niet graag naar de stad ga enzo, en zo wil ik een beetje kijken of deze zaak bij mij zou passen, tis ook in een rustige buurt gelegen

ook heb ik gevraagd of het piercen helemaal vega gebeurt, of er geen producten worden gebruikt met dierlijke ingredienten .. dus wie weet =) .. ik wacht nog op een antwoord, zal vandaag of morgen vast wel komen ^^ ik hoop woensdag al te kunnen gaan! ..
en als deze plek fijn is wie weet kan ik er dan ook terecht voor m'n tattoo's later dit jaar ^_^ .. geef nog liever niet de naam van de zaak, dat doe ik wel als ik er geweest ben enzo!
en nog meer interesant nieuws; m'n broer wilt gaan tattooeeren ^^ .. hij heeft al een soort start-pakket besteld geloof ik .. heb me al aangeboden als oefen-jongen ^___^ .. hij mag een zonnetje op m'n pols doen als hij het onder de knie heeft

Misschien als hij er goed in word kan ik hem helpen om super vega-friendly te worden met een eigen zaak enzo en dan hebben we mooi in nederland een 100% vega tattoo (en piercing) zaak! ^__^ .. ik zat te denken om misschien zelf te leren piercen, dan kan ik dat af en toe doen =D .. leuk idee???

m'n broer is trouwens niet vega ofzo, maar ik zal niet raar opkijken als hij dat opgegeven moment word, zou je absoluut niet zeggen als je z'n levensstijl nu bekijkt, maar ik heb gewoon een goed gevoel ^^'' .. hij is wel eindelijk fruit aan het eten hoorde ik xDD .. hij at eerst nooit fruit

oh en heeft iemand toevallig nog suggesties voor 2 woorden op m'n vingers als een tattoo?
dingen zoals uuhm.. ''life is hope'' ''love is good'' .. 4 letter woorden, ''is'' kan op m'n duimen komen eventueel .. hoeft geen zin te zijn .. 2 diepgaande woorden is ook goed .. maar het probleem is dat ik niet veel goede 4-letter woorden ken .. kan alleen met langere woorden opkomen .. happiness, compassion, etc .. en 3 letter woorden zoals joy of glee ...
majah genoeg geratel ^^'' ..