Mooi voorbeeld, Ananas!

Trouwens, ik zie nu dat Jasmijn er ook wat van kan...
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Dat denk ik ook en hopelijk draagt Arie dan ook weer bij aan een betere wereld, omdat hij wat hij over bont en dierenleed weet dan weer aan anderen vertelt.Emiel schreef:Arie is intelligent genoeg om in te zien dat het dragen van bont gewoon niet kan. Ook al is het bont afkomstig (stel) van een dier wat dood wordt gevonden, dan nog geef je door het dragen ervan een verkeerd signaal af.. Hopelijk zet het hem (nog) verder aan het denken.
LeukRenee1137 schreef:Ik werk als vrijwilliger op een kleine biologische tuinderij.
Super! Ik weet het niet in %, maar ik doneer zo ruim als ik kan.Renee1137 schreef:Ik zet sinds kort 5% van mijn inkomen weg voor het goede doel.
Breien, leuk! (ik heb het net geleerdAnnikka-Ayla schreef:Ik doe mijn best om aardig en behulpzaam te zijn. Ik brei truien, babymutsjes, sjaals, dekentjes voor mensen in Oost-Europa.
Ik brei ook wel eens, meestal bruine truien..Renee1137 schreef:Breien, leuk! (ik heb het net geleerdAnnikka-Ayla schreef:Ik doe mijn best om aardig en behulpzaam te zijn. Ik brei truien, babymutsjes, sjaals, dekentjes voor mensen in Oost-Europa.)