Hele stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe smaakt dat? Ik weet dat ik het wel eens geroken heb en dat ik het toen echt heel vies vond. Of is het gewoon te vergelijken met koeienmelk? (Niet dat dat lekker is. Altijd al niet lekker gevonden om gewoon te drinken en dan heb je ook nog karnemelk.Anna schreef:terwijl moedermelk hartstikke lekker is

Vind het wel een goed idee om het mensen voor te schotelen. Ik denk namelijk dat veel mensen geeneens het besef hebben dat het voor het kalfje bedoeld is... Hoe logisch ook.
Zelf ben ik overgestapt op het veganisme, omdat ik het gewoonweg niet vind kunnen dat wij -zogenaamde menselijke wezens- vinden dat we hoger staan dan het dier. Zolang het eten van dieren geen manier van overleven is, vind ik dat we andere 'dingen' moeten eten.
Ook denk ik dat het ooit haalbaal zou moeten zijn om overal genoeg te eten te hebben, maar dit is niet de hoofdreden dat ik veganist ben geworden. Hier ben ik later pas over na gaan denken..
En ik voel me er uiteindelijk gewoon veel prettiger bij om geen lijken in m'n lichaam te hebben.