Muzikale voorkeur?

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie

Muzikale voorkeur?

Hardrock, metal, nu-metal
28
34%
Punkrock, Hardcore punk
20
24%
Pop muziek
12
15%
Rap, Hip Hop, R&B
3
4%
Klassiek
12
15%
Dance, techno, etc
7
9%

Totaal aantal stemmen: 82

lani
Leefwijze: veganist

Re: Muzikale voorkeur?

Bericht door lani » zo jan 06, 2013 22:48

Serj Tankian - Harakiri

Heel mooi nummer, tekst en video gaan heel goed samen. M'n vriend liet hem aan me zien, we houden allebei van Serj's muziek :) ..

Emiel

Bericht door Emiel » zo jan 06, 2013 22:55

Ik ken hem vooral van System of a Down. Dit klinkt ook best fijn en mooi dat hij ook een belangrijke boodschap met z'n muziek brengt.

lani

Bericht door lani » zo jan 06, 2013 22:59

Probeer z'n andere nummers van z'n solo albums ook maar eens dan.

Oh en deze is heel mooi: Bari Arakil (met z'n vader!) vind ik echt geweldig mooi om naar te luisteren, heb ook meer muziek van z'n vader gehoord, hij is ook heel goed, hele emotionele muziek vind ik ook.

Sowieso dat eerste filmpje wat ik net linkte is ook erg emotioneel vind ik zelf.

lani

Bericht door lani » di jan 08, 2013 16:29

Emiel

Bericht door Emiel » di jan 08, 2013 16:35

lani schreef:Oh en deze is heel mooi: Bari Arakil (met z'n vader!)
:)

Iejoor

Bericht door Iejoor » vr jan 11, 2013 15:31

Vroegah was ik mega fan van Take That. Kamer volhangen met posters, cd's grijs gedraaid, helemaal in tranen toen ze uit elkaar gingen.
En nu luister ik naar Rammstein. Kan er ook heerlijk op slapen!
We zijn laatst ook bij het concert van Rammstein geweest, stonden we vooraan. Dat moet je niet te vaak doen want dat is niet heel erg best voor je oren, maar het was wel echt supergaaf. En warm, door alle vuur...
When the world says give up, hope whispers try it one more time..
Elpida Shelter of Hope

TonyJello

Rammstein...

Bericht door TonyJello » vr jan 11, 2013 15:46

Lekkerrrr!

(Mijn 1e kennismaking door jou).

Emiel

Bericht door Emiel » vr jan 11, 2013 16:11

Iejoor schreef:En nu luister ik naar Rammstein. Kan er ook heerlijk op slapen!
Zag laatst toevallig deze, echt grappig :P

Iejoor

Bericht door Iejoor » vr jan 11, 2013 17:11

Emiel schreef:
Mein Land is leuk he!!
Elpida Shelter of Hope

Emiel

Bericht door Emiel » vr jan 11, 2013 20:57

Iejoor schreef:
Emiel schreef:
Mein Land is leuk he!!
Sicher!

lani

Bericht door lani » vr jan 11, 2013 21:15

Aber naturlich, Rammstein ist eine große .. uh.. uuh.. band? und.. und.. uuhm.. m'n duits is niet zo goed :mrgreen:

Maar sommige video's zijn best leuk xDD mein verlangen ist bemannt! :mrgreen: kann ich die kleine prinschen sin? :oops: :grin:

Iejoor

Bericht door Iejoor » vr jan 11, 2013 21:33

Vroegah vond ik Duits toch echt allerverschrikkelijkst. Al die naamvallen en vooral de leraar Duits, trauma's. Na elk rapport begon ie met overhoringen midden op de namenlijst en ik was altijd het bokje. En dan moest je voor de klas staan. Verschrikkelijk.
En nu heb ik zelfs een Duitse tekst op mijn rug staan (ook een van Rammstein).
Overigens vind ik Robbie Williams ook erg leuk, onze hond is zelfs naar hem vernoemd. Onze Robbie kan ook zingen en krijgt ook vaak vrouwen achter zich aan 8)
Elpida Shelter of Hope

lani

Bericht door lani » vr jan 11, 2013 22:01

ik heb op vmbo 2 jaar duits gehad, in de 1ste en 2de klas, daarnaa niet meer. Wat gebeurde er? Ik vergat alles wat ik geleerd had. Stomme school xDD ..

Toen boeide het me weinig, nu wil ik het kennen :roll: dus we zitten beetje op dezelfde lijn ofzo =D

Robbie Williams heb ik nooit echt interessant gevonden, ben niet zo heel erg van gemiddelde pop en rock enzo, sowieso veel 'bekende' muziek vind ik niet zo geweldig..

ik wou dit eigenlijk niet posten want ik vind het zo verschrikkelijk en m'n oren worden geterroriseerd en mijn hersenen doen pijn om te zien en te horen bij het kijken en luisteren van dit nummer maar..

eet veel bananen..

Emiel

Bericht door Emiel » vr jan 11, 2013 22:13

lani schreef:ik wou dit eigenlijk niet posten want ik vind het zo verschrikkelijk en m'n oren worden geterroriseerd en mijn hersenen doen pijn om te zien en te horen bij het kijken en luisteren van dit nummer maar..

eet veel bananen..
Omstreeks 2:25 dacht ik ff dat ik niet goed werd... :lol:

Iejoor

Bericht door Iejoor » vr jan 11, 2013 22:32

Emiel schreef:
lani schreef:ik wou dit eigenlijk niet posten want ik vind het zo verschrikkelijk en m'n oren worden geterroriseerd en mijn hersenen doen pijn om te zien en te horen bij het kijken en luisteren van dit nummer maar..

eet veel bananen..
Omstreeks 2:25 dacht ik ff dat ik niet goed werd... :lol:
Aaaaah, bij de titel dacht ik al, het zal toch niet... En ja hoor, zanger Rinus.
Ik heb een nichtje van vier jaar en die vindt dat dus leuk. Ja ja, aan haar muzikale voorkeur valt nog wel wat te verbeteren. En als ze me ziet gaat ze heel hard zingen, hee Marloes, wil met je onder de douche... :shock:
En dat roept ze dan heel hard en heel snel achter elkaar! :shock: en een lol dat ze heeft! :shock:

Wat voor muziek er verder allemaal hip and happening is, ik heb geen flauw idee. Ik luister eigenlijk nooit naar de radio, tenzij ik gedwongen word op mijn werk omdat collega's de radio aanzetten.
In de auto heb ik altijd Rammstein op en op mijn mp3 speler ook.
Elpida Shelter of Hope

lani

Bericht door lani » vr jan 11, 2013 22:37

haha xD .. najah liever dat dan dat je nichtje mee bleert met teksten van Cannibal Corpse ofzo :shock:

...wat er hip is heb ik nooit geweten, boeit me ook niet zo veel eigenlijk :grin: alleen merk wel dat meestal mainstream/populaire/hippe/moderne/watjehetooknoemt muziek vaak saai, onorgineel, etc is.. hangt ook weer van de artiest in kwestie af natuurlijk :) en wat voor genre, enz enz..

Iejoor

Bericht door Iejoor » vr jan 11, 2013 23:10

Ik heb ook niet vaak muziek aan. In de auto de cd op shuffle. En soms als ik aan het schoonmaken ben een cd met van die relaxmuziek, piano of wat dan ook. Radio vind ik vreselijk want ik hoor het altijd, ook als het heel zacht staat en dan raak ik gauw overprikkeld..
Elpida Shelter of Hope

Emiel

Bericht door Emiel » za jan 12, 2013 8:26

lani schreef:alleen merk wel dat meestal mainstream/populaire/hippe/moderne/watjehetooknoemt muziek vaak saai, onorgineel, etc is.. hangt ook weer van de artiest in kwestie af natuurlijk :) en wat voor genre, enz enz..
Natuurlijk, die muziek is in elkaar geknutseld om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken en zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen. Het is daardoor compleet zielloos.

TonyJello

Bericht door TonyJello » za jan 12, 2013 9:00

Iejoor schreef:...Radio vind ik vreselijk want ik hoor het altijd, ook als het heel zacht staat en dan raak ik gauw overprikkeld..
Ja, ik ook. En dan die reclames tussendoor en die dj's die zichzelf zo graag horen praten en die mensen aan de telefoon. Mijn haren gaan ervan overeind staan. Het liefst zou ik de boel om me heen afbreken. Op mijn werk is het in de pauze afzien. Ook omdat dat net even na 19 uur is en er dus reclame uit het plavond brult en dan de dj.
En daarbij mijn collega's die in plastik bekertjes zitten te knijpen, met van alles op tafel tikken en veel te hard over allerlei onzin praten...

Emiel

Bericht door Emiel » za jan 12, 2013 17:20

TonyJello schreef:
Iejoor schreef:...Radio vind ik vreselijk want ik hoor het altijd, ook als het heel zacht staat en dan raak ik gauw overprikkeld..
Ja, ik ook. En dan die reclames tussendoor en die dj's die zichzelf zo graag horen praten en die mensen aan de telefoon. Mijn haren gaan ervan overeind staan. Het liefst zou ik de boel om me heen afbreken. Op mijn werk is het in de pauze afzien. Ook omdat dat net even na 19 uur is en er dus reclame uit het plavond brult en dan de dj.
En daarbij mijn collega's die in plastik bekertjes zitten te knijpen, met van alles op tafel tikken en veel te hard over allerlei onzin praten...
Ik heb er ook een hekel aan, zeker die vervelende reclames. In combinatie met een drukke werkplek is dat inderdaad een soort horror.. :wink:

Plaats reactie