Muzikale voorkeur?

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie

Muzikale voorkeur?

Hardrock, metal, nu-metal
28
34%
Punkrock, Hardcore punk
20
24%
Pop muziek
12
15%
Rap, Hip Hop, R&B
3
4%
Klassiek
12
15%
Dance, techno, etc
7
9%

Totaal aantal stemmen: 82

willemXXX

..

Bericht door willemXXX »

Straight Edge Hardcore!!

LouLou
Leefwijze: veganist

Re: Muzikale voorkeur?

Bericht door LouLou »

Ontzettend breed!Oldskool(vooral) r&b en hiphop, soul, blues, ska, reggea, rock, metal, grunge, electro, turkpop, wereldmuziek, afrikaans, latin etc etc etc:D

jet
Moderator

Bericht door jet »

das nie leuk, maar 1 voorkeur?!
ik hou van klassiek, van jazz/blues, van metal, van rock noem maar op, en nog veel meer. Meestal kan ik beter noemen wat ik niet leuk vind: hoempapa en van die computergestuurde techno gedoe enzo
En sorry, ik ga de 'enquete' dus niet invullen :)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Dennis

Bericht door Dennis »

Dit topic stamt gewoon uit 2003, hoe cool is dat? :)

Dennis

Bericht door Dennis »

En dan de geweldige posts van Ed... Pure nostalgie! Dat waren nog eens tijden ;)

Akua
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Akua »

Punkrock!!! :broco:

Ananas

Bericht door Ananas »

Bijna alles waar ik naar luister staat er niet in....

Ik hou van rock, indie, electro, electropunk/electroclash, balkan, gypsy, folk, world music... ook nog psychedelische rock (the doors!), symphonische rock, zo af en toe ska en reggae en female singer-songwriters.
En the spice girls, where do they fit in? :P

Daniel
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Whaha uhhm: Metal, Hardrock, Heavy metal, Death metel, Vegan muziek!

P.s. hardrock = geen hardcore!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Saenor

Bericht door Saenor »

Ik luister echt van alles, van The Doors tot Deicide en van Meat Loaf tot The Black Uhuru's maar het gaat bij mij toch vooral om Punk, Alpenist, Gewapend Beton, GBO en bijvoorbeeld Nausea. Ach bierpunx.. :wink:

Mark

Bericht door Mark »

Saenor schreef:Ik luister echt van alles, van The Doors tot Deicide en van Meat Loaf tot The Black Uhuru's maar het gaat bij mij toch vooral om Punk, Alpenist, Gewapend Beton, GBO en bijvoorbeeld Nausea. Ach bierpunx.. :wink:
Alpinist, wat grappig :) Wij gaan in april een week touren met die dudes door Engeland met Sand Creek Massacre

Ontopic: Mijn muzikale voorkeur varieert ook behoorlijk, veel 90's metalcore, post-rock, politieke hip-hop, klassiek, youth crew, neo-crust, ambient, indie, powerviolence en af en toe nog een goede bak death metal of grindcore

Saenor

Bericht door Saenor »

Mark schreef:
Saenor schreef:Ik luister echt van alles, van The Doors tot Deicide en van Meat Loaf tot The Black Uhuru's maar het gaat bij mij toch vooral om Punk, Alpenist, Gewapend Beton, GBO en bijvoorbeeld Nausea. Ach bierpunx.. :wink:
Alpinist, wat grappig :) Wij gaan in april een week touren met die dudes door Engeland met Sand Creek Massacre
Off-Topic, ow da's gaaf, ze speelde laatste in Nijmegen, heb ervan genoten :)

Mark

Bericht door Mark »

Saenor schreef:
Mark schreef:
Off-Topic, ow da's gaaf, ze speelde laatste in Nijmegen, heb ervan genoten :)
In de Revolutie? Daar was ik ook wel :) Erg coole band inderdaad

Saenor

Bericht door Saenor »

Jup de Revolutie :), erg leuk feest. Laatst alles moeten uitruimen daar dus het is wel over, helaas.

vegalan

Bericht door vegalan »

Ik moet er niets van hebben en steun dat soort bewegingen niet, maar wat vinden jullie van racistische, satanise, fascistische, Nazi en anti-vegan bands?

.

Saenor

Bericht door Saenor »

Ik vind Facistische-Racistische-Anti-Vegan-Nazistische (Zelfde als Facistische eigenlijk) idioot en misdadig. Alles wat de vrijheid van mensen beperkt is in principe verschrikkelijk, daarom moet facisme in mijn opinie ook tegengehouden worden. Maar ach daar verschillen de meningen ook over.

vegalan

Bericht door vegalan »

Saenor schreef:Ik vind Facistische-Racistische-Anti-Vegan-Nazistische (Zelfde als Facistische eigenlijk) idioot en misdadig. Alles wat de vrijheid van mensen beperkt is in principe verschrikkelijk, daarom moet facisme in mijn opinie ook tegengehouden worden. Maar ach daar verschillen de meningen ook over.
Krijg ook wel eens de indruk dat heel wat mensen niet weten welke groepen dat zijn of hier verder uit eigen belang over zwijgen en mogelijk deel uitmaken van zulke groeperingen.

.

Saenor

Bericht door Saenor »

Ach misschien meer uit angst om niet hun ware identiteit op internet te willen hebben, ik snap alleen niet helemaal wat je met die "groepen" bedoeld.

vegalan

Bericht door vegalan »

Saenor schreef:Ach misschien meer uit angst om niet hun ware identiteit op internet te willen hebben, ik snap alleen niet helemaal wat je met die "groepen" bedoeld.
Dat had ik toch al aan gegeven, maar ik zal het voor je herhalen.
Ik had het over: Racistische, satanise, fascistische, Nazi en anti-vegan bands (groepen) en groeperingen.

.

Saenor

Bericht door Saenor »

Inderdaad sorry :oops:
Maar daar staat tegenover dat de partijen die er tegenover staan ook niet graag met hun naam etc. op het internet of waardan ook staan.

En ik denk overigens dat veel mensen een aantal groeperingen wel kennen, denk bijv. aan Blood & Honour of de NVU wel kennen maar er zullen tevens groeperingen zijn die hier niet bekend zijn. Zoals de Grijze Wolven (Turk Facistische groepering) of de Moonsekte kennen. Al kan ik het segment natuur (vega, eco, bio, etc. etc.) niet echt tegenstanders bedenken. Behalve dan bepaalde politieke partijen. En bepaalde mensen die er niet in geloven, maar niet per direct tegenzijn.
Noem bijvoorbeeld maar eens een groepering die tegen de A.L.F. is op de Overheid en de targets van de ALF na.

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur »

vegalan schreef:
Saenor schreef:Ach misschien meer uit angst om niet hun ware identiteit op internet te willen hebben, ik snap alleen niet helemaal wat je met die "groepen" bedoeld.
Dat had ik toch al aan gegeven, maar ik zal het voor je herhalen.
Ik had het over: Racistische, satanise, fascistische, Nazi en anti-vegan bands (groepen) en groeperingen.

.
Satanistisch: ja, daar luister ik wel naar. Heidens/pagan (en de grens tussen dat en nsbm is hier en daar érg vaag) luister ik ook naar, best veel zelfs. En ja, ik heb ook wel CD's van bands die niet politiek correct zijn.

Plaats reactie