niet-vegan hobbies

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
veganwalk

Bericht door veganwalk »

Van mij mag je (jij zeker, je hebt toch al veel uitgezocht?) dit :oops: afschaffen :D !

vegalan
Leefwijze: veganist

Re: fietsbanden eraf

Bericht door vegalan »

veganwalk schreef:Zijn er banden waarbij dit niet wordt gebruikt?

Je kunt die banden er ook gewoon aflaten, niet meer gaan fietsen en niet gebruik maken van het openbaar vervoer etc. vegan>walk<

>hoe minder we meewerken aan al dat dierenleed hoe beter is mijn instelling en als ik daarvoor wat moet laten >voelt dat niet als opofferen<, als je weet voor wie je het doet! Voor mij nu misschien?

:lol: :wink:

Gast

Bericht door Gast »

vegalan schreef:

Je kunt die banden er ook gewoon aflaten, niet meer gaan fietsen en niet gebruik maken van het openbaar vervoer etc. vegan>walk< :D :wink:
De benenwagen lijkt me inderdaad een prima vervoersmiddel voor veganwalk... :wink:

Zen

Bericht door Zen »

Anonymous schreef:
vegalan schreef:

Je kunt die banden er ook gewoon aflaten, niet meer gaan fietsen en niet gebruik maken van het openbaar vervoer etc. vegan>walk< :D :wink:
De benenwagen lijkt me inderdaad een prima vervoersmiddel voor veganwalk... :wink:
C'est moi. Was vergeten in te loggen (net zoals Gasten hier altijd vergeten te kloppen :wink: )

veganwalk

Bericht door veganwalk »

Ja, ja, als het aan mij ligt hoef ik mijn eigen omgeving niet meer uit, maar als jullie nou zorgen voor vegabanden en meehelpen met acties en het kantoor dan kan ik de hele dag wandelen en met mijn voedselvoorziening bezig zijn en tzt ook fietsen om die andere vega's te ontmoeten. :wink: .

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

mmmm,
ik kickbox, volgen mij heb ik leren handschoenen, en de bokszakken zullen ook wel leer zijn :oops:

Zen

Bericht door Zen »

Annika schreef:de bokszakken zullen ook wel leer zijn :oops:
Ik meen me te herinneren dat DeNatuur een aantal boeren en slagers in zijn kelder houdt als bokszakken voor target practice. Wellicht een idee, ook als voorstel bij de sportschool? :D :wink:

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

;)

Zen

Bericht door Zen »

Zen schreef:
Annika schreef:de bokszakken zullen ook wel leer zijn :oops:
Ik meen me te herinneren dat DeNatuur een aantal boeren en slagers in zijn kelder houdt als bokszakken voor target practice. Wellicht een idee, ook als voorstel bij de sportschool? :D :wink:
Het blijft mensenleer, dat moet gezegd... ;)

Kirsty xvx

Bericht door Kirsty xvx »

Annika schreef:mmmm,
ik kickbox, volgen mij heb ik leren handschoenen, en de bokszakken zullen ook wel leer zijn :oops:
mn vriendje kickboxt ook, en als ie ze van kunststof koopt slaat ie ze binnen een paar keer kapot, en dan word het een erge dure hobbie.
Dus ik vrees dat daar geen alternatief voor is.
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
I will sing you songs of dreams I used to dream
I will sail away on seas of silver and gold
Until I reach my home

vegalan

Bericht door vegalan »

Annika schreef:mmmm,

Vroeger werden wel eens bokszakken van zwaar linnen gebruikt, maar helemaal zonder leer waren deze niet.

Tinus

Bericht door Tinus »

zelf maken?
Vegetarian - that's an old Indian word meaning "lousy hunter." ~Andy Rooney

fief
Contacteer:

Bericht door fief »

Zen schreef: Ik meen me te herinneren dat DeNatuur een aantal boeren en slagers in zijn kelder houdt als bokszakken voor target practice. Wellicht een idee, ook als voorstel bij de sportschool? :D :wink:
dat moet je toch niet zeggen, straks gaat de AIVD een inval doen bij DeNatuur om uit te zoeken hoe dat allemaal zit :P

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

:D ;)

AIVD

Bericht door AIVD »

fief schreef:
Zen schreef: Ik meen me te herinneren dat DeNatuur een aantal boeren en slagers in zijn kelder houdt als bokszakken voor target practice. Wellicht een idee, ook als voorstel bij de sportschool? :D :wink:
dat moet je toch niet zeggen, straks gaat de AIVD een inval doen bij DeNatuur om uit te zoeken hoe dat allemaal zit :P
Waarlijk, wij, als AIVD, houden al geruime tijd met bovengemiddelde interesse de handel en wandel van de heer Natuur in de gaten, met name op het W?reldwijde web. Thans is er nog geen concrete aanwijzing dat meneer zich bezig houdt met het plegen van strafbare feiten, maar deze melding zal zeker nader onderzocht worden.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Thans is er nog geen concrete aanwijzing dat meneer zich bezig houdt met het plegen van strafbare feiten
Ok... jullie weten het immers beter ;)

Aiko
Contacteer:

Bericht door Aiko »

AIVD schreef:de heer Natuur in de gaten
Ha! Ik zou het gaan spelen op een vormfout straks, mocht het komen tot aanklachten, mijnheer D. Natuur...!

1Vegan

Re: Goed nieuws fotopapier

Bericht door 1Vegan »

DeNatuur.NL schreef:
veganwalk schreef:ps hoe zit het nou met fietsen?
De banden kunnen caseine bevatten geloof ik afkomstig uit melk.
Het zou de caseine in de latex kunnen zijn, het zou ook stearine zuur kunnen zijn dat niet vegan is voor zo ver ik me herinner.

Tinus

Bericht door Tinus »

stearinezuur is vaak veganistisch. Het is een vetzuur afkomstig uit plantaardige olie.
Vegetarian - that's an old Indian word meaning "lousy hunter." ~Andy Rooney

budha niet ingelogd

Bericht door budha niet ingelogd »

ja ik heb nu echt zoiets van waar begin ik in godsnaam. nu ook weer met die viool, ok het is echt eng dat je de haren van een doodpaard vast hebt, dat zou ik ook niet doen. maar de tv is niet vegan, computers niet, de meeste kleren niet. en ik zoek me helemaal de pleures naar vegan schoenen die ook nog leuk zijn! maar die bestaan blijkbaar gewoon niet. en ik wil echt graag vegan leven maar het is gewoon weg niet te doen, niet realistisch. er zit in eten meestal wel iets in wat er niet in mag. bijv. die vegan burgers allemaal lekker maar er zit scharrelkippeneiwit in. nou ja ik wilde het laten liggen, maar ja wat moet ik dan eten? alleen maar soja dingen? en die andere dingen zijn mega duur. ik eet het dus gewoon met scharrelkippeneiwit. ik drink dus geen melk, yoghurt etc. maar ik heb gewoon behoefte aan kaas dus ik eet ik bio-vegetarische kaas. en lactose enzo eet ik ook. ik zit dus wel idd met dat leer probleem, want het vermijden van leer kopen is echt moeilijk, zo niet gewoon niet te doen. dus ik denk als jij viool wil blijven spelen, ok. misschien ken je iemand die zelf paarden heeft en kun je daar je haren vandaan halen? dus gewoon ahren die uitvallen, als dat mogelijk is.
ik krijg er echt hoofdpijn van als ik erover denk wat er allemaal niet en wel vegan is....pfffff :cry:
maar ik blijf volhouden met zoveel mogelijk vegan te leven.

Plaats reactie