Vegan Eats World

Moderator: Martine

Plaats reactie
Ananas
Leefwijze: veganist

Re: Vegan Eats World

Bericht door Ananas » wo jul 17, 2013 21:10

Volgens mij niet... misschien kan je er nog een soort seitanbroodjes/gevuld bladerdeeg mee maken? of in een soort loaf verwerken...

Dani
Contacteer:

Bericht door Dani » wo feb 25, 2015 22:14

Ik zie dat het al weer 1½ jaar geleden is dat ik de red seitan had gemaakt van viva la vegan :-D
Vanavond een nieuwe poging en de 4 bolletjes seitan zijn nu aan het afkoelen. Nu met 1 cup bouillon gedaan ipv 1½ op het aanraden van ananas en het voelt een stuk beter aan. :wink:
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.

Ananas

Bericht door Ananas » zo mar 01, 2015 18:13

Lekkerrr!

Nu wil ik ook uit VEW koken haha. Van de week weer eens een recept uitkiezen :-)

Ananas

Bericht door Ananas » wo apr 06, 2016 18:33

Ik ben weer lekker uit VEW aan het koken :-) Na 2 maanden Azië incl. meerdere voedselvergifitigingen had ik lange tijd alleen maar zin in Westers eten, maar ik ben er weer helemaal klaar voor. Ik zat al te kijken naar de Ethiopische gerechten, maar toen belandde ik gister bij een Ethiopisch restaurant dus dat hoeft nu even niet. In plaats daarvan de avocado mango salade gemaakt en de Tom Yum soep staat nu te pruttelen. Zooo lekker!

Vandaag bij de toko ook meteen rijstvellen en nori bladen gekocht, dus zo even speuren naar Vietnamese / Japanse recepten.

Koken jullie nog wel eens uit dit boek?

Martine
Moderator

Bericht door Martine » wo apr 06, 2016 21:11

Ik heb pas de tempeh katsu weer eens gemaakt. Met broccoli erbij. Heel lekker!

Ik kook veel te weinig uit mijn kookboeken de laatste tijd. Hopelijk komt dat weer een beetje terug als mijn proefschrift straks af is.

Ik heb wel Afro Vegan gekocht en daar een bonenstoofpot met hele lekkere gefrituurde seitan dingetjes uit gemaakt. Tof boek, ook om alleen maar in te lezen.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Plaats reactie