Hoe zit het met de endogene productie van vit. B12?

Heeft u algemene vragen op het gebied van veganisme?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Ed
Leefwijze: flexitarier

Bericht door Ed »

Rick heeft hierin gelijk, de centrale overeenkomst bij veganisten is het gevolg wat deze ideologie heeft op het gebruikspatroon van dierlijke stoffen. Er is al voldoende gebleken dat qua redenen om aan het veganisme deel te nemen er diverse al dan niet overlappende motivaties zijn ook al lijkt Christiaan te beweren dat alleen de movaties die een inherent gevolg zijn van de moderne maatschappij mensen er voor qualificeert zich veganist te mogen noemen.

Christiaan

Bericht door Christiaan »

Je begrijpt me verkeerd.

Gast

Bericht door Gast »

Jij ook.

Ed

Bericht door Ed »

Dat is logisch als je niet op vragen ingaat en dus volgens de definitie van degenen die hier hun professie van maken geen open dialoog aangaat.

Christiaan

Bericht door Christiaan »

En dat jij je niks aantrekt van feedback over jouw stijl van communiceren is wel een open dialoog aangaan?

Duuusss...

Ed

Bericht door Ed »

Open dialoog aangaan veronderstelt niet dat jouw mening bepalend moet zijn voor het gedrag van een ander. Als de ander jou die mening niet laat uiten is het wat anders, dat is wat jij doet, met of zonder kunstgrepen (via sofismen of het sociale spel). Die hang naar controle over de handelingen van anderen zal ook vast wel iets te maken hebben met je keus om moderator te zijn, hoewel censurist een meer accurate omschrijving zou zijn.

Mensen die een mening hebben over mijn stijl van communiceren sta ik geen strobreed in de weg. Dat niet alleen, ik ben altijd bereid daar (uitgebreid) over in dialoog te gaan en te blijven (ook al schoffeert men mij!). Open dialoog legt niet op dat ik mijn stijl aanpas maar een gesprek erover niet uit de weg ga, in tegenstelling tot wat jij doet.

Valt me tegen Christiaan, dit is nog wel een van je minst sterke verweren tot nu toe. Laat dit een tendens zien?

Daar waar mijn reactie hier nog on-topic was (de reactie waar jij op reageerde) zijn jouw reacties dat geheel niet. Heelmeester heel u zelf.

Duusss.... :roll:

Plaats reactie