Vinden jullie mij hypocriet?

Heeft u algemene vragen op het gebied van veganisme?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
LouLou
Leefwijze: veganist

Vinden jullie mij hypocriet?

Bericht door LouLou » ma apr 21, 2008 22:38

Ik werk bij de burger king.....maarja ik ben ook een arme student.
Vinden jullie hiervan?

jet
Moderator

Re: Vinden jullie mij hypocriet?

Bericht door jet » di apr 22, 2008 6:11

Persoonlijk zal ik je niet afrekenen op het feit dat je bij BK werkt, maar ik denk dat er wel vega(n)s zullen zijn die dat wel doen. Bij mij komt dat omdat ik je situatie ken, en zelf keihard op zoek ben geweest naar een baantje in een periode dat het slecht ging met de maatschappij en er gewoon geen banen/baantjes waren..... In zo'n situatie hoop ik nooit meer te verkeren overigens en die wens ik ook niemand toe.

Toch denk ik dat ik zelf wel zou proberen om ergens anders te gaan werken. Ik weet het, je baantje is nu wat vastigheid, en dat heb je dan misschien niet, maar er is zat werk te doen waarbij je niet direct op zo'n verschrikkelijke anti-vega plek zit.
Als je persé Horeca werk wil doen kun je ook inschrijven bij JMW (speciaal horeca uitzendbureau) of Creyff's Asa (studentenuitzendbureau). De laatste heeft zelfs nog meer in de portefeuille dan alleen horeca en houdt (tenminste als je dat zelf aangeeft) ook rekening met het feit dat je student bent.....
En natuurlijk kun je altijd nog zelf langs bedrijven gaan. Met een beetje vlotte babbel ben je zo binnen, want er zouden voldoende banen moeten zijn. Laat je in elk geval niet afschrikken door een paar 'nee's die je waarschijnlijk wel gaat krijgen (een baan zoeken is ook een kwestie van ervaring op doen in het zoeken zelf).

Aan de andere kant heb je nu wel mooi inside info over hoe anti-vega het er eigenlijk aan toe gaat bij de Burger King. Dus laat maar eens horen of onze ergste vrees bewaarheid wordt...