uzbekistan?

Heeft u algemene vragen op het gebied van veganisme?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
irna

uzbekistan?

Bericht door irna »

Ik denk het niet.. maar heeft iemand hier ervaringen in Uzbekistan??

ActivePaul
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door ActivePaul »

:roll: Euhhh, vraag me ook af vanwaar ineens de vraag en in welk kader je dit dan bedoelt. :roll:
Paul van der Kolk, Schrijver/Filosoof
http://www.paulvdkolk.nl
De christelijk getinte Blog, Vlog en Nieuwssite van ActivePaulus

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Ik denk in het kader van veganisme? :lol:
Irna zal bedoelen hoe makkelijk of hoe moeilijk het is om in Uzbekistan veganistisch te eten.

ActivePaul
Contacteer:

Nou Kiwi, zullen we ff naar Uzbekistan op vakantie om het eens uit te proberen?

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Lijkt me gezellig! :D
Alleen ben ik volgende week al weg, dus je zult even geduld moeten hebben. :wink:

iran

Bericht door iran »

grappig... ja ik bedoelde dus wbt eten etc

ActivePaul
Contacteer:

Helaas heb ik daar geen ervaringen mee.. Meestal eet ik toch in Nederland, en als ik al in het buitenland zou doen bewegen dan zou ik toch vergezeld zijn door veganisten dus maakt het vaak stukken makkelijker... Zowiezo spreche ich keine deutsch, aussi non parle le francais, maar met engels kan ik me nog wel uit de voeten maken.... Toch voor de zekerheid maar is vegan-paspoortje fixen :)

Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

ActiveRene schreef:Helaas heb ik daar geen ervaringen mee.. Meestal eet ik toch in Nederland, en als ik al in het buitenland zou doen bewegen dan zou ik toch vergezeld zijn door veganisten dus maakt het vaak stukken makkelijker... Zowiezo spreche ich keine deutsch, aussi non parle le francais, maar met engels kan ik me nog wel uit de voeten maken.... Toch voor de zekerheid maar is vegan-paspoortje fixen :)
Maar je kan wel goed drenths :)

Marla

Bericht door Marla »

Ik heb wel zo'n vegan paspoort maar ik heb het nooit gebruikt. Ik weet niet, ik vind het een beetje raar om iemand zo'n boekje onder zijn neus te douwen, een beetje lomp ofzo. Verder kom ik ook wel vaak in landen waar analfabetisme geen uitzondering is, beetje lullig voor zo'n persoon.

Dave

Bericht door Dave »

Marla schreef:Ik heb wel zo'n vegan paspoort maar ik heb het nooit gebruikt. Ik weet niet, ik vind het een beetje raar om iemand zo'n boekje onder zijn neus te douwen, een beetje lomp ofzo. Verder kom ik ook wel vaak in landen waar analfabetisme geen uitzondering is, beetje lullig voor zo'n persoon.
Ik heb hem veel gebruikt. Bijvoorbeeld in luidruchtige omgevingen is hij heel handig (vliegtuigen). Voor de analfabeten zijn er ook twee bladzijden met plaatjes.

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

Marla schreef:Ik heb wel zo'n vegan paspoort maar ik heb het nooit gebruikt. Ik weet niet, ik vind het een beetje raar om iemand zo'n boekje onder zijn neus te douwen, een beetje lomp ofzo. Verder kom ik ook wel vaak in landen waar analfabetisme geen uitzondering is, beetje lullig voor zo'n persoon.
Ik denk dat als je er beleefd over begint dat het niet lomp is om zo'n boekje onder iemands neus te brengen. Zeg gewoon dat het op deze manier makkelijker uit te leggen is

Marla

Bericht door Marla »

Annika schreef:
Ik denk dat als je er beleefd over begint dat het niet lomp is om zo'n boekje onder iemands neus te brengen. Zeg gewoon dat het op deze manier makkelijker uit te leggen is
Het probleem is een beetje dat dat boekje nu juist bedoelt is voor als je de taal niet machtig bent. Als iemand Engels spreekt dan kan ik het zo ook wel uitleggen, maar aangezien mijn talenkennis daar zo ongeveer ophoudt betekend dat dat ik niet eerst uit kan leggen waarom ik graag zou willen dat die persoon het boekje leest.
Plaatjes aanwijzen, hmm ik weet t niet. Ik ben een keer een taxi uitgegooid omdat ik een straat aanwees op de kaart. We konden niet uitleggen waar we heen wilden en dachten dat t makkelijk zou zijn als we het aan zouden wijzen maar blijkbaar kon die man niet lezen en hij werd opeens heel kwaad en gebaarde dat we eruit moesten. Ik denk dat het voor veel van die mensen niet echt prettig is om geconfronteerd te worden met hun eigen 'tekortkoming', zeker als het een plek betreft waar veel toeristen komen.

Penny Lane
Contacteer:

Bericht door Penny Lane »

En als je het niet uit kunt leggen, is het vaak ook nog enorm onbeleefd om iets wat jij als gast voorgeschoteld krijgt, niet te eten. Wat doen jullie in zo'n situatie?
look back and laugh

Plaats reactie