Rome

Heeft u algemene vragen op het gebied van veganisme?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Gast

Rome

Bericht door Gast »

Hallo!

Ik ga over 2 weken naar Rome. Nou vraag ik me af of iemand veganistische/vegetarische (waar je ook vegan kan eten) restaurantjes of caf?s weet?
Ook vroeg ik me dingen af of je daar bijvoorbeeld gerust al het brood kan eten, etc, etc en wat nog meer tips zijn voor veganisten in Rome. Alle info is welkom.'
Alvast bedankt!

Niels

Bericht door Niels »

Ik ben er een paar maanden geleden geweest. Het enige brood dat ik heb gezien was stokbrood, en dat lijkt me wel ok.
Aangezien het een studiereis was, en dus in een groep, ben ik niet op zoek geweest naar speciale restaurants. In de diverse restaurantje vond ik het wel gaan. Een paar keer prima groente gerechten (vaak wel op verzoek), en anders de standaard pizza's en pasta's senza formagio. En een enkele keer blijkt er dan toch wat kaas in te zitten...ik kan er mee leven.
Wat wel een succes was: in Italie hebben ze in supermarkten wel eens soja ijsjes. Erg goed spul.

Dit vond ik net op internet. Voor als je 'm nog niet had:

http://www.happycow.net/europe/italy/rome/index.html

indra
Leefwijze: veganist

Re: Rome

Bericht door indra »

Een hele oude draad. maar ik ga over een maandje naar Rome, Toscane en Florence (fietsen oa in Toscane). Iemand tips in Rome, of Italie in het algemeen?

Veggie93

Re: Rome

Bericht door Veggie93 »

Verplaats naar ander topic.
Treat others how you would like to be treated.

Plaats reactie