Diepvries

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Mogenblue
Leefwijze: veganist

Re: Diepvries

Bericht door Mogenblue »

Op 8 januari heb ik een waarschuwing ontvangen van de webmaster. Deze webmaster heeft nog nooit een bericht geplaatst, maar is al wel lid sinds 1 januari 1970. Toen internet en dit forum nog niet bestonden.
Webmaster schreef: vr jan 08, 2021 10:17 Het volgende is een waarschuwing welke is gegeven naar je door een beheerder of moderator van deze site.
This is a warning regarding the following post made by you: viewtopic.php?f=69&p=201392#p201392 .
Kan iemand mij uitleggen wat er verkeerd aan is om je bloed te laten onderzoeken? Kan iemand mij uitleggen wat er verkeerd aan is om het zekere voor het onzekere te nemen en je bloed te laten controleren?

Als de webmaster graag een vinger aan de pols wil houden over de kwaliteit van discussies op dit forum dan moet hij dit doen op het moment dat ze gevoerd worden en niet een half jaar later zonder boe of bah een waarschuwing over de schutting gooien. Dat is mosterd na de maaltijd. Dat kan iedereen.

Zou een van de moderatoren dit alsjeblieft met de webmaster willen bespreken?
Ik wil het woord autistisch niet meteen in de mond nemen, maar hij moet wel iets aan zijn communicatieve vaardigheden doen.

Ik ben niet gediend van morele superioriteit.
-Frits
Chocola en wijn, dat is het leven van een veganist...
Morality
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Diepvries

Bericht door Morality »

Mogenblue, ik heb zojuist een privébericht gestuurd zodat we de situatie kunnen bespreken.
Plaats reactie