Wauw! Er is een nieuw initiatief in Groningen: De Vega Dinner Club!!! Gisteravond was de eerste keer en daar zijn mijn lief en ik heen geweest. Met 26 mensen waren we uit eten bij restaurant BlaBla in Groningen. Speciaal voor ons hadden ze een fantastisch 3 gangen menu voor ons bereid. Ze hadden goed hun best gedaan en het resultaat was er dan dus ook naar...

Dit was de eerste keer dat dit werd georganiseerd en er waren meer aanmeldingen dan stoelen........ Een groot sukses dus...nu al ...

Het zal dan ook niet lang duren voordat er weer een nieuw restaurant is uitgezocht, die voor een grote groep veganistisch wil gaan koken

Wat ik nu zo ontzettend leuk eraan vond, was dat ik bijna niemand kende en er een hoop vegetariërs en zelfs vleeseters tussen zaten, maar dat ze zeer geïnteresseerd waren naar een veganistisch eet en leefwijze. Hele leuke gesprekken heb ik gehad!!! Nou, kom daar maar es om bij de gemiddelde vleeseter....... Als er iemand van dit forum ook zin heeft om mee te doen (en je niet te ver weg woont), dan kun je een mail sturen naar Stephan:
freepiggy@live.nl en dan word je bericht over de eerstkomende Vega Dinner, waar je je dan voor kunt opgeven. Niet onbelangrijk: Doordat we met een grote groep zijn: Het is niet duur! €20,- is te doen toch?

Een leuk bericht van een blije Jojo

!!!! ps en waarschijnlijk gaan we binnenkort ook beginnen met vega etentjes bij de mensen thuis! HA!