Ik wou me graag voorstellen

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
kasumi
Leefwijze: veganist

Ik wou me graag voorstellen

Bericht door kasumi »

Hallo allemaal,

Ik ben Kristel, 22 jaar en ben nu zes maanden een veganist. Hiervoor at ik nog van alles en ben geen vegetariër geweest. Ik werd veganist vanwege het zoeken naar een remedie voor mijn acne. Nu ben en blijf ik een veganist vanwege ethische en morele redenen. Ik heb me nog nooit zo goed, gelukkig en gezond gevoelt! Jammer genoeg zijn er veel mensen die me nu opeens maar een rare vogel vinden, vooral de mensen die niets afweten van het veganisme of alleen oppervlakkig wat posts van mij zien langskomen op facebook. Niets extreems, maar gewoon wat feitjes over gezondheid enzo.

Toch heb ik een hele lieve vriend en wat vrienden (op de hand te tellen) die me wel steunen in waar ik voor sta. Maar ik zou me graag willen omringen met meer veganisten, meer mensen die snappen waarom ik dit pad ben opgegaan. Ik wil discussiëren over hoe we de wereld beter kunnen maken, het maken van gezonde keuzes en over hoe we een ander kunnen helpen in plaats van discussies over "Waar haal jij je proteïne vandaan?", "OMG mis je geen kaas?", "Ik zou dat nooit kunnen..*eet biefstuk*" etc etc..

Ik deel posts op mijn blog en ben van plan meer en meer youtube filmpjes te maken over het veganisme. Verder ben ik gek op sporten en ga ik hopelijk aankomend schooljaar naar de Universiteit. Verder heb ik grote liefde voor Japan en fotografie.

Dat ben ik in een noten dopje. Ik hoop dat ik veel van jullie leer kennen hier :)

Bonnie
Contacteer:

Re: Ik wou me graag voorstellen

Bericht door Bonnie »

Hoi Kristel, leuk dat je er bent! :welcome: Ik hoop dat dit forum een beetje kan helpen om met vervelende reacties/discussies om te gaan.
Wat wil je gaan studeren?
Oh en leuk dat je blogt! Wat is je blog/youtubekanaal? :)

Lisa

Bericht door Lisa »

Hoi kristel, welkom op t forum!

Mystique

Bericht door Mystique »

こんにちは クリステル!

ようこそ!

(Hier ook een Japan fan :grin: )

Brent

Bericht door Brent »

Hey Kristel, leuk dat je hier schrijft, super dat je die sprong naar plantaardig zo ineens hebt kunnen maken en dat het goed helpt voor je gezondheid en hoe je je voelt. :)

:welcome:
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

kasumi

Bericht door kasumi »

Hallo allemaal en bedankt! :D

Ik wil culturele antropologie en sociologie gaan doen. Ik deed eerst een Bio-informatica, maar dat was het toch niet precies. Mijn blog is www.kasumikriss.nl en mijn youtube is kasumikrissTV. Nog niet erg veel aan gedaan maar ik ga er zeker meer aan werken in de toekomst :).

Onwijs leuk een mede Japan-lover hier te vinden! Bedankt voor de lieve welkoms berichten, word er helemaal blij van :thanks:

Plaats reactie