Veganna stelt zich voor

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Veganna
Leefwijze: veganist

Veganna stelt zich voor

Bericht door Veganna »

Nou ja, Anna Penta eigenlijk :-D

Ik zie tot mijn ontzetting :shock: dat ik me nog helemaal niet had voorgesteld. Ik ben dus Anna en ik houd een blog bij, http://www.veganna.nl. Daarnaast ben ik allerhande initiatieven aan het ontplooien op het enorm uitgestrekte terrein dat veganisme heet. Zo houd ik elke laatste zaterdag van de maand een demo bij Ekoplaza in Rotterdam. De volgende vindt plaats op 28 februari en daarin zal ik tempeh gaan promoten. Niet het makkelijkste ingrediënt om het winkelende publiek mee te verleiden, wel een belangrijke (vind ik). Ik ben dan ook heel druk bezig recepten te ontwikkelen voor een makkelijke, snelle maar vooral smakelijke bereidingswijze van tempeh.

Verder heb ik nog in de planning staan: een boek, adviessessies op een voor de hand liggende plek in Rotterdam tijdens de Vegan Challenge, en een kookworkshop met kruiden. En natuurlijk zorg ik voor regelmatige updates van mijn blog, en meer... :P
http://www.veganna.nl - Voor een inspirerende 'vegan' lifestyle

Veggie93

Re: Veganna stelt zich voor

Bericht door Veggie93 »

:welcome: Veganna!
Treat others how you would like to be treated.

Lisa

Bericht door Lisa »

Bezige bij, leuk!
Welkom op het forum

Veganilla

Bericht door Veganilla »

Veganna schreef:Nou ja, Anna Penta eigenlijk :-D

Ik zie tot mijn ontzetting :shock: dat ik me nog helemaal niet had voorgesteld. Ik ben dus Anna en ik houd een blog bij, http://www.veganna.nl. Daarnaast ben ik allerhande initiatieven aan het ontplooien op het enorm uitgestrekte terrein dat veganisme heet. Zo houd ik elke laatste zaterdag van de maand een demo bij Ekoplaza in Rotterdam. De volgende vindt plaats op 28 februari en daarin zal ik tempeh gaan promoten. Niet het makkelijkste ingrediënt om het winkelende publiek mee te verleiden, wel een belangrijke (vind ik). Ik ben dan ook heel druk bezig recepten te ontwikkelen voor een makkelijke, snelle maar vooral smakelijke bereidingswijze van tempeh.

Verder heb ik nog in de planning staan: een boek, adviessessies op een voor de hand liggende plek in Rotterdam tijdens de Vegan Challenge, en een kookworkshop met kruiden. En natuurlijk zorg ik voor regelmatige updates van mijn blog, en meer... :P
Een vraag, misschien een beetje of topic. Hoe kom je aan die blog? Ik klik nu al voor de derde keer een soortgelijke blog aan van verschillende personen. Kun je die aanmaken op de site van de veganvereniging, of zeg ik nu wat doms? >< Het lijkt mij ook wel leuk zo'n blog te beginnen als beginnende vegan

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

Ik weet natuurlijk niet hoe Veganna haar blog gemaakt heeft, maar mijn vriend en ik hebben voor onze blog een domein geregistreerd bij een hosting partner, zoals bhosted. Je bedenkt een dommeinnaam zoals vegetus.nl of veganna.nl, wat je leuk lijkt, en gaat naar de website van een hosting partner om te kijken of die naam beschikbaar is en hoeveel het kost om die naam te registreren (meestal iets van 20 euro per jaar). Daarna kun je een website raamwerk op je domein installeren, zoals wordpress. Daarmee kun je dan je blog maken. Dat is allemaal best ingewikkeld als je er geen ervaring mee hebt.

Het is makkelijker en goedkoper om een gratis blog nemen op bijvoorbeeld wordpress.com of blogger.com, maar dan ben je wel minder flexibel met hoe je je blog kunt inrichten.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Veganilla

Bericht door Veganilla »

Martine schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe Veganna haar blog gemaakt heeft, maar mijn vriend en ik hebben voor onze blog een domein geregistreerd bij een hosting partner, zoals bhosted. Je bedenkt een dommeinnaam zoals vegetus.nl of veganna.nl, wat je leuk lijkt, en gaat naar de website van een hosting partner om te kijken of die naam beschikbaar is en hoeveel het kost om die naam te registreren (meestal iets van 20 euro per jaar). Daarna kun je een website raamwerk op je domein installeren, zoals wordpress. Daarmee kun je dan je blog maken. Dat is allemaal best ingewikkeld als je er geen ervaring mee hebt.

Het is makkelijker en goedkoper om een gratis blog nemen op bijvoorbeeld wordpress.com of blogger.com, maar dan ben je wel minder flexibel met hoe je je blog kunt inrichten.
Bedankt, ik heb inderdaad een leuke site voor een blog gevonden!

kasumi

Bericht door kasumi »

Welkom en wat een leuke website! Heb nu al meerdere posts gelezen :)

Plaats reactie