Even voorstellen: mijn naam is Frank, ik ben 26 jaar en student in Groningen. Sinds vorig jaar september ben ik veganistisch gaan eten en dat bevalt nog steeds prima. Ik ben langzaamaan ook aan het kijken naar veganistische alternatieven voor non-foods.
O ja, en ik hou van varkens.
Nieuw
Re: Nieuw
Varkens ruiken zo lekker vond ik als kind al.
Heb je nog drastische aanpassingen moeten doen om je dierlijke eetpatroon achter je te laten?
Groningen lijkt me wel veganvriendelijk door al die studenten.
Al ben ik er al jarenlang niet meer geweest.

Heb je nog drastische aanpassingen moeten doen om je dierlijke eetpatroon achter je te laten?
Groningen lijkt me wel veganvriendelijk door al die studenten.
Al ben ik er al jarenlang niet meer geweest.
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Ik ben eigenlijk nog nooit dichtbij een varken geweest (ben in steden opgegroeid), maar in de lente staat al een fietstochtje naar 't Swieneparredies gepland.
Ik at sinds ik op mezelf woonde al weinig vlees, dus dat was niet zo'n grote aanpassing. Ik at wel veel kaas, vooral op brood en pizza, maar dat mis ik helemaal niet. De grootste aanpassing is denk ik dat ik niet meer willekeurig een kant-en-klaar maaltijd uit het schap kan pakken en vooral veel zelf bereid, maar dat is uiteindelijk ook alleen maar beter.
Ik heb in Groningen nog niet echt winkels gevonden met veel veganistische producten (Ekoplaza en sommige supermarkten zijn de enige), maar ik kan wel veganistisch uit eten.
Ik at sinds ik op mezelf woonde al weinig vlees, dus dat was niet zo'n grote aanpassing. Ik at wel veel kaas, vooral op brood en pizza, maar dat mis ik helemaal niet. De grootste aanpassing is denk ik dat ik niet meer willekeurig een kant-en-klaar maaltijd uit het schap kan pakken en vooral veel zelf bereid, maar dat is uiteindelijk ook alleen maar beter.

Ik heb in Groningen nog niet echt winkels gevonden met veel veganistische producten (Ekoplaza en sommige supermarkten zijn de enige), maar ik kan wel veganistisch uit eten.
Just because no one judges you doesn't mean you should be careless as the forgiven.
Dr was ooit een topic over hoe mensen aan hun nickname kwamen. Bij jou (ijsbek) moest ik daar opeens aan denken, zeer benieuwd
(uiteraard ben je niet verplicht het te vertellen, maar mocht je het kwijt willen, dan ben ik zeker toe'hoorder'
)

The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Ik weet het zelf niet zo goed meer. Het komt in ieder geval van IJsje, wat van IJsbrand komt, wat ik een ironische naam vond.jet schreef:Dr was ooit een topic over hoe mensen aan hun nickname kwamen. Bij jou (ijsbek) moest ik daar opeens aan denken, zeer benieuwd![]()
(uiteraard ben je niet verplicht het te vertellen, maar mocht je het kwijt willen, dan ben ik zeker toe'hoorder'
)
Just because no one judges you doesn't mean you should be careless as the forgiven.
ijsbek schreef:Ik weet het zelf niet zo goed meer. Het komt in ieder geval van IJsje, wat van IJsbrand komt, wat ik een ironische naam vond.