Ohla:)

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Tabu
Leefwijze: veganist

Ohla:)

Bericht door Tabu »

Nieuw, en dus voorstellen. Ben ik niet goed in, dus bij voorbaat vegeef me voor het nu volgende waarschijnlijk onsmaenhangende verhaal. Of het is alleen in mijn hoofd onsamenhanged, dat kan ook. Ik heb een maffe relatie met taal, geloof niet in spelling, en maak nieuwe woorden. dan is dat vast door de kerk.

Verder, vegan (duh). Vroeger vegetarier, iets met ontwetendeheid. Toen bijna dood, dingen met tekorten, dokter gaf e de keus, of over maand of drie helemaal dood, of vlees eten. Iets met stoornis in mijn darmen, en niet plantaardig kunnen opnemen van b12. ik wou niet dood. Curry zegt, in ecoligical ethics, dat een morele keuze nooit boven je eigen voortbestaan komt te staan, en in dat geval, vlees eten dus wel moreel verdedigbaar is. Nou ja, ik was ook waus in mijn hoofd vanwege energie gebrek en neurologische onvermogens vanwege dieb12. Later, weer ziek, blijkt, neem het dus dierlijk ook niet op. Haha. Bakken schuld, want nu voor niks meegedaan aan martelingen. Nu fijn b12 injecties, want ja, opnemen ga ik het niet doen, dus dan hoef ik ook niet meer verplicht vlees. Ondertussen erachter gekomen dat geen vlees eten maar wel melk een beetje suf is, en dus full force vegan.

Ondertussen red ik de wereld. Of tenminste das het plan. Iets met een master, waarin ik environmental ethics combineer met fysieke geologie, en modeleren. Toffe dingen, en iets waar ik passie enzo in kwijt kan. Ben vrij van het dingen full force doen, en niet suboptimaal gaan. Net als bij het sporten, ik klim, bergen en rotsen, en in nederland hallen bij gebrek aan beter. Elk weekend buiten, ergens in een bos, tent alles mee. Het liefst zo dicht mogelijk in de natuur. Geef mij een greppel en een ben een blije kampeerder.

meer valt er te vertellen, maar om te voorkomen dat ik verzand in een oneindige monoloog over alle verscillende aspecten van het ik zijn, en er vervolgens niks meer te typen valt zal ik het hier bij laten. toelichting en meer info rolt vanzelf uit mijn toetsenbord bij interesse :P

Martine
Moderator

Re: Ohla:)

Bericht door Martine »

Hoi Tabu, welkom bij de club :-D
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Raynak

Bericht door Raynak »

Welkom Tabu!

Waar ben je zoal geweest om te klimmen? Ben zelf ook een bergbeklimmer (vooral alpinist) :)

Tabu

Bericht door Tabu »

Tof dat je ook klimt! Ken bijna geen klimmend vegans:)

Ik ben net terug uit Spanje, Siurana. Verder kom ik veel in duitsland, gebiedjes net over de grens, frankenjura, Ell Choro (over drie weken weer) ardennen, bleau, en afgelopen zomer in opierre geweest

Raynak

Bericht door Raynak »

Haha, Ik ken überhaupt geen andere veganisten, laat stáán klimmende :mrgreen:

Ah leuk, die plekken ken ik niet allemaal, zal ze eens opzoeken.

Luna

Bericht door Luna »

:welcome: Tabu!
Tabu schreef:Ik heb een maffe relatie met taal, geloof niet in spelling, en maak nieuwe woorden. dan is dat vast door de kerk.
:schater: Sorry, helemaal niet neerbuigend bedoeld of zo, ik lag even helemaal dubbel. Zo leuk zoals je dit schrijft. (y)

Tabu

Bericht door Tabu »

Niet neerbuigend opgevat:) Thanks!

Veggie93

Bericht door Veggie93 »

Welkom Tabu! :welcome:
Treat others how you would like to be treated.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Welkom Tabu! :welcome: Leuk dat je er bent, en ik ben benieuwd naar de nieuwe woorden die je verzint. :mrgreen:

Plaats reactie