Verder, vegan (duh). Vroeger vegetarier, iets met ontwetendeheid. Toen bijna dood, dingen met tekorten, dokter gaf e de keus, of over maand of drie helemaal dood, of vlees eten. Iets met stoornis in mijn darmen, en niet plantaardig kunnen opnemen van b12. ik wou niet dood. Curry zegt, in ecoligical ethics, dat een morele keuze nooit boven je eigen voortbestaan komt te staan, en in dat geval, vlees eten dus wel moreel verdedigbaar is. Nou ja, ik was ook waus in mijn hoofd vanwege energie gebrek en neurologische onvermogens vanwege dieb12. Later, weer ziek, blijkt, neem het dus dierlijk ook niet op. Haha. Bakken schuld, want nu voor niks meegedaan aan martelingen. Nu fijn b12 injecties, want ja, opnemen ga ik het niet doen, dus dan hoef ik ook niet meer verplicht vlees. Ondertussen erachter gekomen dat geen vlees eten maar wel melk een beetje suf is, en dus full force vegan.
Ondertussen red ik de wereld. Of tenminste das het plan. Iets met een master, waarin ik environmental ethics combineer met fysieke geologie, en modeleren. Toffe dingen, en iets waar ik passie enzo in kwijt kan. Ben vrij van het dingen full force doen, en niet suboptimaal gaan. Net als bij het sporten, ik klim, bergen en rotsen, en in nederland hallen bij gebrek aan beter. Elk weekend buiten, ergens in een bos, tent alles mee. Het liefst zo dicht mogelijk in de natuur. Geef mij een greppel en een ben een blije kampeerder.
meer valt er te vertellen, maar om te voorkomen dat ik verzand in een oneindige monoloog over alle verscillende aspecten van het ik zijn, en er vervolgens niks meer te typen valt zal ik het hier bij laten. toelichting en meer info rolt vanzelf uit mijn toetsenbord bij interesse