Even voorstellen

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
mamavans
Leefwijze: vegetarier

Even voorstellen

Bericht door mamavans » zo mei 25, 2014 16:58

Ik kreeg op een ander forum waar ik een vraag stelde de tip om mijn vraag te stellen op een veganisme forum, dus hier ben ik dan. En eerst even voorstellen.

Ik ben een vrouw van 33 jaar, getrouwd met mijn vrouw (28 jaar) en we hebben samen een dochter van 13 maanden. Zelf leven we vegetarisch. De reden dat ik hier ben is vanwege onze dochter die we graag zoveel mogelijk vrij van dierlijke producten willen laten opgroeien. En dan zullen wij daar vanzelf in mee gaan. Mijn vrouw komt uit Midden Amerika en heeft haar levensstijl meegenomen in het gezin waar ik me goed in kan vinden. Dit is de volgende stap in onze weg naar een natuurlijk leven.

Ik zal zo even het juiste subforum zoeken om mijn vraag te stellen en ik hoop hier in de toekomst ook nog veel nuttige tips op te doen.
Bezig met een zoektocht naar gezonde voeding voor onze dochter van april 2013.

Mystique
Leefwijze: veganist

Re: Even voorstellen

Bericht door Mystique » zo mei 25, 2014 17:16

:welcome:

Veggie93

Bericht door Veggie93 » vr mei 30, 2014 21:41

:welcome:
Treat others how you would like to be treated.

Appelmoes
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Appelmoes » za mei 31, 2014 14:18

Welkom! :D
Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.

Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.

Plaats reactie