Foto topic

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Choco
Leefwijze: vegetarier

Foto topic

Bericht door Choco »

Ik ben hier nog maar net, dus weet niet of dit al eerder is geopperd, en of er dus een reden is waarom dit topic er niet is (shy? :grin: ) maar mij lijkt het leuk om te zien wie hier allemaal zit! :D Goed plan?
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
Martine
Moderator

Re: Foto topic

Bericht door Martine »

Het forum heeft een verborgen gedeelte waar je pas op kunt als je meer dan 50 berichten hebt gepost, Café De Zonnebloem. Daar zetten mensen meer persoonlijke/identiteitsgevoelige informatie en foto's op. Nog even doorposten dus, dan kun je er ook bij ;)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
sillygirl
Leefwijze: veganist

Bericht door sillygirl »

:o dat wist ik niet. Dus het is goed verborgen :) Ik kan wel een bordje zien met discussies binnen de vereniging dat mij ook niets aangaat denk ik, want daar staat 'u bent niet gemachtigd...' maar vervolgens kan ik wel alle topics daarbinnen openen...
Choco
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Choco »

Oh okay! Dan zal ik eens goed doorposten dan :mrgreen:

Edit: Houdt het forum het aantal berichten wel goed bij? Ik heb er namelijk al 7 gepost in totaal en hij telt er 5..
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
Ananas

Bericht door Ananas »

sillygirl schreef::o dat wist ik niet. Dus het is goed verborgen :) Ik kan wel een bordje zien met discussies binnen de vereniging dat mij ook niets aangaat denk ik, want daar staat 'u bent niet gemachtigd...' maar vervolgens kan ik wel alle topics daarbinnen openen...
volgens mij gaat de toegang niet meer automatisch, maar je hebt er zeker recht op! ik zou een moderator even berichten :)
Veggie93

Bericht door Veggie93 »

Choco schreef:Oh okay! Dan zal ik eens goed doorposten dan :mrgreen:

Edit: Houdt het forum het aantal berichten wel goed bij? Ik heb er namelijk al 7 gepost in totaal en hij telt er 5..
Klopt, dat heb ik ook, dat hij berichten niet telt. Dat gebeurd vooral als je meerdere berichten na elkaar post, dan telt ie op een gegeven moment niet meer.
Treat others how you would like to be treated.
Overstand

Bericht door Overstand »

ik wist ook niet hoor dat er zo een plek was.

Maar goed, verschil is Choco,

dat ik niet zozeer vanuit een shy gevoel,

maar liever niemands foto hier zie,

omdat ik ervaren heb

dat hoe iemand eruit ziet hier fucked up is vergeleken met het beeld dat ik van ze zelf heb gevormd door hun posts :)
Plaats reactie