Haii

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Thaa
Leefwijze: part-time veganist

Haii

Bericht door Thaa »

Hallo,

Ik ben Thaa. En ik ben lid geworden van dit forum omdat ik als vegatariër lactose intolerant ben en dus geen melkproducten pak dacht ik ik wil wel wat meer weten over veganisme en zo want ik kook vaak veganistisch maar pak wel kaas op mijn brood helemaal veganist ben ik nog niet of zo, want ik draag schoenen van leer, dit ook omdat ik heel erge moeilijke voeten heb, heb echt hele brede voeten en als ik schoenen van stof heb dan scheur ik daar uiteindelijk in uit. Super vervelend maar goed. Ik eet zo nu en dan bij De Klinker in Nijmegen, ben 19 jaar studeer pedagogiek aldaar en woon ergens in brabant iets onder Nijmegen.
Ehm.....

Ja, dit was het wel.

Ciao

Renee1137
Leefwijze: veganist

Re: Haii

Bericht door Renee1137 »

Welkom! Leuk dat je iets over jezelf verteld :)!
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

Ramona

Bericht door Ramona »

Hoi en welkom! :welcome:

Veggie93

Bericht door Veggie93 »

:welcome: Gezellig dat je er bent :D
Treat others how you would like to be treated.

Ananas

Bericht door Ananas »

Hoi Thaa, welkom!

Ik ben wel benieuwd hoe je het vindt om als student vegan te (gaan) koken en eten? :)

Thaa

Bericht door Thaa »

Nou, mijn ex deed het dus ik denk dat ik het ook kan.
En ik woon (nog) niet op kamers haha, maar ik denk wanneer ik groente bij de boer kan kopen en zo tegen een leuke prijs en goedkoop dingen in huis haal dat het wel lukt. Daarbij k ga echt zelden uit 1x per maand of zo. Drink niet en zo dus ik ben geen typische student daar in.

haha

lani

Bericht door lani »

Welcome welcome! ^^ .. hoop dat je veel inspiratie en motivatie kan opdoen hier =) .. Goedkoop vegan kan lastig zijn, maar na een tijdje komt het vaak wel goed. You'd be amazed, the things you can do with cabbage! Witte kool, biologisch, kost maar 1 euro, kan je een paar dagen van eten en ik vind het persoonlijk erg lekker ^^ Wortels zijn ook niet duur!

Thaa

Bericht door Thaa »

lani schreef:Welcome welcome! ^^ .. hoop dat je veel inspiratie en motivatie kan opdoen hier =) .. Goedkoop vegan kan lastig zijn, maar na een tijdje komt het vaak wel goed. You'd be amazed, the things you can do with cabbage! Witte kool, biologisch, kost maar 1 euro, kan je een paar dagen van eten en ik vind het persoonlijk erg lekker ^^ Wortels zijn ook niet duur!

Nice!

En je woont ook in de omgeving nijmegen nice ;)

lani

Bericht door lani »

yep ^_^ samen met m'n vriend David =) .. misschien wonen we wel in de buurt haha =D .. wij komen weinig in Nijmegen hoor :3 ik stuur je wel een PM :)

Plaats reactie