ARTHUR

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Assie
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: ARTHUR

Bericht door Assie » do dec 12, 2013 17:47

Om de traditie in ere te houden zijn het langveerkippen :P (katten zijn langharen).
Ik vond ze al leuk de laatste keer, er is namelijk een designhok voor ze gebouwd, maar ze scharrelen liever in de bomen :lol:

Bedankt voor de tips.

Marianne

Bericht door Marianne » do dec 12, 2013 21:37

Ik weet niet of je op deze pagina ook off-topic kunt raken, maar...
Helpt simpel knoflookpoeder echt tegen bloedluis? Wij hebben er jarenlang over gedaan om ze uit tuin, erf en hok te krijgen, is uiteindelijk ook gelukt met roofmijtjes van Refona.

Arjan
Leefwijze: pescotarier

Bericht door Arjan » za dec 14, 2013 12:15

Sexy mothafucka hoor ^^.

Hee ARTHUR, ik dacht in plaats van overal tegen in te gaan met commentaar een doorlopende raportage over stappen die ik overweeg (en als zinvol bevonden doorvoer )constructiever zal zijn. Met mensen praten die iets niet willen begrijpen, toch alleen maar zonde van de tijd ook^^.

Wil echt in bizar veel dingen overtuigd worden van zinvolheid door peer review onderzoeken en ik heb nog wel een half jaar om tijd in experimenten te steken. Ongetwijfeld ga ik dingen tegen komen waar best een hoop mensen hier een beter overwogen keuze door kunnen maken.

Is dat een blog?

Waar en hoe is de beste plek ervoor hier denk je?
Het eerste bericht steeds editten of zo?

Ideeen zijn welkom, groet Arjan

Al 4 kip filets (1,2 kg) en 5 bakken (kwark 2,5 kg) minder deze week geconsumeerd en in mijn eentje dus meer bijgedragen tot een Vegan utopie dan alle europeanen in hun hele leven via vitamine D kunnen doen. Kijk dat schiet lekker op :thanks: , NP graag gedaan naar wereld en dieren ^^

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie » zo dec 15, 2013 8:39

Als je slecht bent in sites bouwen zoals ik, kan je ook nog blogspot van google proberen Arjan.
Ik heb een wordpress site, maar dat kostte dagen :mrgreen:

Framboos

Bericht door Framboos » zo dec 15, 2013 10:35

ARTHUR schreef:Wordpress of Blogger zijn wat eenvoudiger.
Huh? Bedoelde je het niet juist andersom? Met wordpress kan veel meer dan met Tumblr en is dan (dus) ook veel moeilijker. Toch?

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie » zo dec 15, 2013 13:49

ARTHUR schreef:
Oh, As, écht? Hahahaha!
:mrgreen: Ik ben creatief en kan veel, maar mijn middlename is "ongeduld" dan wel "onhandig"

Tel uit je winst!

Arjan

Bericht door Arjan » zo dec 15, 2013 18:53

17 jaar getrouwd ?

Als je mij had verteld dat de kleuren foto en de zwart zwit erna van een 17 jarig jochie waren dan had ik dat wel geloofd.

WTF !!! ^^

=======================

Leek me nou juist wel handig hier als een tweede optie voor vooral uit gezondheid gemotiveerde mensen als ik.
Captains log als eerste post :)

En een raportage formaat over wat bevindingen etc. omdat zoals een eindeloos aantal keren in mijn leven weer eens wat manisch geweest door vele nieuwe dingen die ik las over Vegan deze week. Vooral de hypocrisie in de laatste 1 - 0 % vrij bereiken kan ik me dan zo over opwinden in mijn hoofd dat ik mezelf vergiftig.

Arjan

Bericht door Arjan » zo dec 15, 2013 20:02

Als ik zou zeggen Catacombes , oefen ruimtes bij kade (naam kwijt) , roxy , it , halve maan Amsterdam 20 jaar terug, zeg je dan ja of nee? Ergens het gevoel dat ik je wel eens gezien heb.

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie » ma dec 16, 2013 10:14

:lol: Volgens mij zijn wij even oud! Er kwam ineens van alles boven...
Laatst gewijzigd door Assie op di dec 17, 2013 8:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Arjan

Bericht door Arjan » di dec 17, 2013 2:45

FF en kort excuus voor manie gedreven drammerigheid :
http://www.veganisme.org/forum/viewtopi ... 65#p177465

House scene af en toe eens mee gehobbeld met of 20'rs dat ik 15/16 was als we uit onze plaat waren en de dancing in ons dorp dicht ging.
Vriendin ontmoet toen we 17 waren en haar broer 2 jaar ouder was hobby DJ M.C Lust deed wat rand gigs en kon altijd wel weer mee hobbelen naar waar hij enthousiast over was. Echt naar de meest bizzarre feesten geweest, ook SM feesten ^^ , all good people :), lots to see, alles kan, leuk expressief etc , goede sfeer, veel geilen op jonge jochies denk ik hehehe want de deuren waren eigenlijk altijd open.

Nooit iemand van iedere week geweest stuk of 30 - 35 in 3 jaar of zo, maar ik kon met goed advies naar een hoop pregeselecteerde leuke avonden, en erg vermaakt. Als ik ging was het wel altijd tot diep diep in de ochtend (vriendin hield daar niet van)

Daarna was het meer studenten feesten samen met mijn meissie met lui van de anti kraak groep, meer werken minder dope werd wat ouder ^^.

Gevoel van herkenning bij je kleuren foto vooral, leeftijd schatting was dan weer wat van nehhh, geef me nog ff een paar weken voor mijn snap shot , Pm ik je wel.
Ben niet zo adonis zeker als jij en trek altijd een gek gezicht lijkt wel in anticipatie voor een foto.
Erg weinig foto's van mezelf eigenlijk en als ik ze al heb op papier.
Probeer het wel.

Laatste party was VuuV in Duitsland voor me, inmiddels jaren geleden en ook vol mensen die er bij lopen waar ze zich prettig in voelen en expressief los kunnen gaan. Daar houd ik van zien dat mensen zich lekker en relaxed voelen, zelf kan ik zeer slecht ontspannen in de buurt van alleen dronken mensen niet leuk.

Greetz , Arjan

Mazzo eerste pil dat ik 15 was salmiakje, WTF!!!
Ten minste ik geloof dat het daar was (zeker) , was een rare weed coke speed fueled avond.
Zette wel ff vrolijk de trend voor 5 jaar 8)
Ahhhh , lekker ^^

Stipp
Leefwijze: flexanist

Bericht door Stipp » vr jan 03, 2014 20:52

Fijn dat Tycho bij jullie een warm mandje gevonden heeft!
Groetjes Suzanne

Dani
Contacteer:

Bericht door Dani » vr jan 03, 2014 20:56

Super! Ik zag hem al op facebook voorbijkomen maar wist niet dat het mannetje zo'n naar verleden achter de rug heeft :( Hij is met zijn neusje in de plantaardige boter gevallen, geweldig. Veel plezier samen!
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.

sillygirl

Bericht door sillygirl » vr jan 03, 2014 21:47

wat leuk! Gefeliciteerd :-D

Wen

Bericht door Wen » vr jan 03, 2014 22:13

(y)
een schatje :D

pommy

Bericht door pommy » za jan 04, 2014 11:17

Van harte! Prachtig hondje, veel geluk!

jojo

Bericht door jojo » za jan 04, 2014 14:42

Heel veel plezier met jullie zeer schattige lieverd!!! Wat een mooi koppie :D (wij hebben op het moment ook gezinsuitbreiding; we hebben er nog een pleeghondje bij uit Roemenië... 3 hondjes nu, hebben het gezelligheidsgehalte weer es behoorlijk omhoog gedreven :)

Sandra
Leefwijze: flexanist

Bericht door Sandra » za jan 04, 2014 16:49

Gefeliciteerd Arthur (en uiteraard ook je man!) met de komst van Tycho! Ik zag de foto al voorbij komen op IG, wat een onwijs lief koppie heeft Tycho!

Ik hoop dat hij nog heel lang van jullie warmte, liefde en vriendschap mag genieten!

Veggie93

Bericht door Veggie93 » ma jan 06, 2014 14:56

Gefeliciteerd! Wat een lief hondje! :) Wat goed dat jullie hem hebben geadopteerd! :D
Treat others how you would like to be treated.

Veggie93

Bericht door Veggie93 » di jan 07, 2014 9:51

Wat lief :D Ik ben blij dat het zo goed gaat!
Treat others how you would like to be treated.

Wen

Bericht door Wen » di jan 07, 2014 10:33

Ach, zo schattig :)

Plaats reactie