Dingen die je wil zeggen

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Martine
Moderator

Re: Dingen die je wil zeggen

Bericht door Martine »

Dubbelpost
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Overstand
Leefwijze: veganist

Bericht door Overstand »

Stipp schreef:
Stipp schreef:Ik wil alleen maar even zeggen dat ik mijn leefwijze heb aangepast 8) Op naar de volgende stap?!
Eigenlijk zou ik mijn leefwijze wel weer kunnen aanpassen, in ieder geval qua eten, verzorgingsproducten ed. heb ik nog niet gekocht want ik heb nogal een voorraad in huis :roll:
als jij je daar goed bij voelt, dan sta ik daar ook achter.

Overstand

Bericht door Overstand »

Thanks Martine (L), je bent echt tof!

Is moeilijk voor me om zoiets te delen, ik voel dat jullie me zat worden zo, maar tegelijkertijd kan ik ook niet lang met zoiets lopen en heb ook verder niemand aan wie ik zoiets kwijt kan.

Stipp
Leefwijze: flexanist

Bericht door Stipp »

Waarom zouden we je beu worden dan? Heb ik nog nooit iets van gemerkt. Lekker spuien hoor, opkroppen is slecht voor je.
Groetjes Suzanne

Mystique

Bericht door Mystique »

Overstand schreef:Thuis aangekomen, heb ik me kleren en schoenen aangetrokken,
:lol: Loop jij altijd naakt over straat dan? :grin:

Veggie93

Bericht door Veggie93 »

Overstand schreef: Is moeilijk voor me om zoiets te delen, ik voel dat jullie me zat worden zo, maar tegelijkertijd kan ik ook niet lang met zoiets lopen en heb ook verder niemand aan wie ik zoiets kwijt kan.
Nee joh, waarom zouden we je zat zijn dan? You are always :welcome: Ik vind het trouwens echt goed van je dat je het gehaald hebt! (y) :D
Laatst gewijzigd door Veggie93 op di jun 10, 2014 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Treat others how you would like to be treated.

Veggie93

Bericht door Veggie93 »

Stipp schreef:
Stipp schreef:Ik wil alleen maar even zeggen dat ik mijn leefwijze heb aangepast 8) Op naar de volgende stap?!
Eigenlijk zou ik mijn leefwijze wel weer kunnen aanpassen, in ieder geval qua eten, verzorgingsproducten ed. heb ik nog niet gekocht want ik heb nogal een voorraad in huis :roll:
:lol: Dat ken ik, ik ben ook nog steeds bezig om mijn voorraad op te maken :lol:
Gelukkig was het al wel allemaal dierproefvrij, maar soms nog niet (helemaal zeker) vegan.
Treat others how you would like to be treated.

Overstand

Bericht door Overstand »

Mystique schreef:
Overstand schreef:Thuis aangekomen, heb ik me kleren en schoenen aangetrokken,
:lol: Loop jij altijd naakt over straat dan? :grin:
haha :D haha

Overstand

Bericht door Overstand »

no matter hoe ik ben, jullie zijn altijd zoo lief :oops: (L)

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie »

Schrijf lekker van je af joh. Zonde van je watermeloen, ik fax je wel een flinke bak. Heb een heerlijke liggen.

Brent

Bericht door Brent »

Wat een knuffsfeer ineens op dit doorgaans wat droge forum! :D :mrgreen: (y)
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie »

:D Misschien door de leuke nieuwelingen?

Brent

Bericht door Brent »

Het zit me momenteel dwars dat als ik kijk naar de gemiddelde scooterrijder hier in de hoofdstad, ik zeer onsympathieke gevoelens boven voel komen steeds en steeds vaker en extremer.
Ze mogen volgens de wet de longen, de rust en gezondheid van anderen verpesten en ze overtreden de wet vrijelijk door hun scooters schaamteloos op te voeren tot ware vervuilingsmonsters.
Ik voel me zo machteloos en vooral in de steek gelaten door mensen die zeggen dat ze ons besturen.

Maar die gevoelens zelf zijn ook onaangenaam, ik wou dat ik wist hoe ik er vanaf kon komen.
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Overstand

Bericht door Overstand »

Brent schreef:Wat een knuffsfeer ineens op dit doorgaans wat droge forum! :D :mrgreen: (y)
haha Brent dat komt allemaal door Assie!

Mystique

Bericht door Mystique »

Brent schreef:Het zit me momenteel dwars dat als ik kijk naar de gemiddelde scooterrijder hier in de hoofdstad, ik zeer onsympathieke gevoelens boven voel komen steeds en steeds vaker en extremer.
Ze mogen volgens de wet de longen, de rust en gezondheid van anderen verpesten en ze overtreden de wet vrijelijk door hun scooters schaamteloos op te voeren tot ware vervuilingsmonsters.
Ik voel me zo machteloos en vooral in de steek gelaten door mensen die zeggen dat ze ons besturen.

Maar die gevoelens zelf zijn ook onaangenaam, ik wou dat ik wist hoe ik er vanaf kon komen.
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb enkel onbegrip voor mensen die voor een paar honderd meter al hun scooter pakken. En dan komen ze bij mij ook nog eens vlak langs mijn slaapkamerraam, dus ik moet iedere ochtend mijn bed uit springen en het raam dicht gooien zodra ik de eerste scooter al gestart hoor worden.

Bleh!

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie »

Overstand schreef:
Brent schreef:Wat een knuffsfeer ineens op dit doorgaans wat droge forum! :D :mrgreen: (y)
haha Brent dat komt allemaal door Assie!

Haha schatje, vast ook wel door anderen :P

Ik wil even zeggen dat ik een mail kreeg van volrecepten, of ik me wilde aanmelden zodat ze mijn recepten kunnen delen. Ik denk het het een compliment is :mrgreen:

Er staan veel vlees en vis recepten op, juist een reden om daar tussen te staan.

Stipp
Leefwijze: flexanist

Bericht door Stipp »

(y)
Groetjes Suzanne

Overstand

Bericht door Overstand »

vanmiddag voelde ik me even echt gelukkig, zette bij jaarbeursplein me vette zonnebril op en keek in de lucht, echt lekker nuchter lekker

Overstand

Bericht door Overstand »

mn deelfotos heb ik al tijdje met vrienden gedeeld op Facebook.

bij een salade foto had ik eat your greens? gezet

heeft een homie gezet: laat nou (moet je een x mee stoppen met) het eten van gras en ik neem je mee naar ocakbasi, dat is waar allerlei vettige vleesgerechten worden gemaakt, en witte meel broden enzo.

En op een foto van een gelepeld natto die ik ooit met jullie gedeeld had heeft dezelfde homie een onmeunig vies uitziend vleesgerecht die ik hierboven heb beschreven met een blikje coca cola.

Op een of ander manier vind ik het leuk. Niet zozeer wat hij heeft gedaan, maar wat zij nu weten van staying committed when your homies aint wit it, en alsof hij tov wat ik laat zien een rechtvaardiging zoekt voor wat hij eet, hoewel ik het betwijfel, en ik gewoon denk dat hij stupid is en nooit over zulke kwesties denkt, is ook aan hem te zien. Misschien moet ik echt is stoppen met iedereen in hun waarde te respecteren, dan zou hij bijv zich niet makkelijk hebben gevoeld om zo te reageren.

Natuurlijk reageerde ik niet terug en geen like. En heb daarna een filmpje gekeken van de Idealist met die mantra's die allemaal bij elkaar kwamen unexplained om vervolgens boven water te springen en dan zoveelduizenden in 1 keer weer helemaal uit elkaar gingen.

Wow man, dat was echt het gevoel van gelukkig zijn brengend.

Nu eet ik soep, en daarna ga ik verder met mn analyses.

gr. allemaal.

Assie
Contacteer:

Bericht door Assie »

Ach, hou vast aan je gevoel van gister.

Ik krijg een nooit een leuke reactie op mijn besluit gezond, puur en plantaardig te eten van mensen die ik goed ken. Ik haal mijn schouders daar over op.

Oh niet helemaal waar: ik vroeg me laatst hardop (in de chat) af wat ik zou doen als we terug zouden moeten naar NL. Mijn vriendin zei: catering! Je kan zo goed koken en het maakt je gelukkig. Dat vond ik wel lief.
(ik heb eerder een klein cateringbedrijfje gehad)

Plaats reactie