Vega Feranda stelt zich voor

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Precious
Leefwijze: veganist

Vega Feranda stelt zich voor

Bericht door Precious »

Hallo forum leden,
Bij deze wil ik mij graag voorstellen hier op het forum.
Mijn naam is Feranda, ik ben van het vrouwelijke soort, 37 jaar, woon samen met mijn dierenvriendjes in een leuke bovenwoning in Ammerzoden, een dorpje dichtbij Den Bosch.
Sinds ongeveer een jaar ben ik overgeschakeld van vegetarisme naar veganisme en daar voel ik me heel erg goed bij.
Mijn omgeving reageerde in eerste instantie niet zo positief, ze vonden mijn overtuiging extreem, misschien vanwege het onbekende, want nu ze zien wat het met mij doet zijn ze helemaal bijgedraaid en respecteren ze mijn leefwijze :thanks:
Mijn energie niveau is verbeterd en ik ben mijn overgewicht kwijt (y)
In mijn omgeving ken ik niemand die ook veganist is, vandaar dat ik me aangemeld heb op dit forum.
Ik ga hier nu even rond neuzen naar interessante topics :grin:
Groetjes,
Feranda.

lani

Re: Vega Feranda stelt zich voor

Bericht door lani »

hai & welcome! ^_^ ..

jij woont niet heel ver van mij vandaan! =D .. ik woon vlak bij Nijmegen :3 ..

hier op het forum zijn genoeg mensen die je kunnen helpen met allerlei vragen enzow als je die hebt =) .. jammer dat je omgeving niet zo positief is, maar misschien komt dat nog wel ^^ .. en anders vind je misschien wel mensen in de buurt die ook vegan zijn enzo ^__^ dan kan je daar beetje steun bij zoeken ofzo =D ..

much love!

Precious

Bericht door Precious »

Hey,

Dank voor je welkom.
Ah dan ben je ook een Gelderlander, ik woon dan wel dichtbij Den Bosch, maar toch in Gelderland.

Mij omgeving is inmiddels wel een beetje bijgedraaid, sommige worden zelfs nieuwsgierig :grin:
Ik overweeg 1 juni naar Amsterdam te gaan Viva las Vega's, om soortgenootjes te ontmoeten,
maar daar moet ik wel wat moed voor verzamelen, ben best schuw om alleen zoiets te ondernemen :oops:

Liefs,
Feranda.

MargaS

Bericht door MargaS »

Welkom Feranda, jammer dat je verder geen veganisten kent..
ik ken ze verder ook niet hier in het dorp trouwens.
Hier is veel te lezen dus succes met alles doorspitten.

Groet,Marga

Precious

Bericht door Precious »

Dankje Marga!
Er zijn nog veels te weinig veganisten denk ik zo...
Wel genoeg leesvoer hier, ben ik wel even zoet mee.

TonyJello

Bericht door TonyJello »

:welcome: Feranda! :good:

Precious

Bericht door Precious »

Dank u :thanks:

lani

Bericht door lani »

je zult vanzelf waarschijnlijk wel meer vega mensen ontmoeten, maak je maak geen zorgen ^_^ als je het ziet zitten is amsterdam misschien wel een mooie optie ja =D .. niet voor mij teehee xDD ..

Precious

Bericht door Precious »

Waarom niet voor jou? als ik vragen mag?

lani

Bericht door lani »

ik heb zegmaar een soort angst/paniek stoornis ofzo .. ik heb heel veel moeite met de simpelste dingen, ik kan bijvoorbeeld niet eens alleen naar de winkel gaan, zelfs niet als het rustig is .. ik oefen elke week een paar keer, soms meerdere keren per dag, door kleine stukjes buiten te wandelen :3 ..

vandaag bijvoorbeeld, nam ik een vreemde route die ik normaal vaak niet neem, ik en mijn vriend liepen daar een tijd geleden wel vaak maar ben er al een tijd niet meer geweest, was alleen, en raakte in paniek :3 heb toen m'n vriend gebeld en toen kalmeerde ik een beetje ^^'' ..

dus vandaar dat amsterdam niks voor mij is ^_^ ..

Precious

Bericht door Precious »

Ik snap.
Helaas herken ik daar iets in, een sociale fobie, in mindere mate heb ik daar soms ook moeite mee, vandaar dat het een hele onderneming zou zijn als ik naar Amsterdam toe zou gaan...
Ik vind naar de winkel gaan al heel wat... anderzijds ben ik altijd wel trots als ik mijn veganistische dingetjes afreken bij de kassa hihi, daarna met een opgelucht en beter gevoel weer naar huis...

lani

Bericht door lani »

teehee dat ken ik opzich wel, trots op je winkelwagen inhoud zegmaar xD .. als ik onze boodschappen soms vergelijk met kilo's vlees en kaas en melk wat mensen kopen >__> ...

maar je kan natuurlijk ook eerst wat kleinere events bezoeken .. zoals die in Escharen op 9 mei ^^ zie hier het andere topic =)

en als je door de tijd heen mensen leert kennen kan je daar mee afspreken of met hun mee gaan naar grotere events en daardoor zal het misschien makkelijker worden ^^ ik hoop zelf ook na een tijdje in staat te zijn om naar grotere events te gaan enzo =D ..

marjan

Bericht door marjan »

Welkom nog Precious! Jammer dat je niet in het voorstelrondje je verhaal doet maar blijkbaar is het niet meer zo duidelijk dat dat de bedoeling is....

Hoop dat je het hier fijn hebt!

Plaats reactie