Maar het geeft mij een heel onprettig gevoel als mensen zich niet voorstellen...
http://i319.photobucket.com/albums/mm44 ... S/CGCC.png
Kleine moeite.
Dat ben ik met je eens en het is waar, maar ook als je bij iemand op bezoek gaat ga je niet zomaar op de bank zitten. Dan groet je op zijn minst even. Het heeft met fatsoen te maken. Al zegt iemand hier op het forum alleen maar even: 'Hallo, ik kom hier nu ook meepraten.' En daarvoor hoef je geen topic te openen, dat kan gewoon hier.Mystique schreef:Ik zou mezelf kunnen voorstellen, maar ik zou net zo goed iets kunnen verzinnen. Ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk om van een ander te weten hoe die heet, hoe oud hij of zij is of wat voor werk hij of zij doet. Door mijzelf voor te stellen vind ik dat ik mezelf weer in een individueel hokje stop.
Maar goed, ik wil geen spelbreker zijn, dus als je echt persé iets moet weten kun je het altijd vragen. Ik ben alleen geen fan van "Ik ben ... en ik hou van hobby's".![]()
![]()
ik ben bezeten door een kind, telt dat ook mee?Barbera schreef:Ik lees de voorstelposten van andere mensen nooit omdat het me meer boeit wat ze te zeggen hebben, dan wat voor relatie (of niet) ze hebben of ze dan wel of niet in 'bezit' zijn van kinderen.
Ik bedoel dus dat mensen zeggen dat ze kinderen 'hebben'. Ik vind dat een rare uitdrukking das al, kinderen zijn geen eigendom.lani schreef:ik ben bezeten door een kind, telt dat ook mee?Barbera schreef:Ik lees de voorstelposten van andere mensen nooit omdat het me meer boeit wat ze te zeggen hebben, dan wat voor relatie (of niet) ze hebben of ze dan wel of niet in 'bezit' zijn van kinderen.
Helemaal mee eens!Mystique schreef:Dat vind ik precies zo Barbera.
Net zoals van die mensen die zeggen dat ze 'later' 2 kinderen nemen, want dat willen ze zo graag. Euhhh... Ten eerste mag je blij zijn als je kinderen kunt krijgen en ten tweede zou ik niet een kind nemen voor mijzelf, maar voor de persoon die ik geboren laat worden.
Hoe vaak 'nemen' mensen een kind, omdat ze zich dan compleet voelen of om hun relatie te redden of omdat iedereen het doet. Zolang deze wereld zo f*cked up is ga ik niet proberen een kind te 'maken'. Hoeveel mensen om je heen zijn er écht gelukkig? En hoeveel mensen worden er afgestoten, omdat ze anders zijn? Dat wil ik een kind niet aandoen.
Wow!Mystique schreef:Maar ontopic: ik zal speciaal voor jou voor een avatar zoeken Tony.
Totoro! CoolMystique schreef:En dan was het deze geworden:
http://jetwit.com/wordpress/wp-content/ ... 02-800.jpg