Ik ben Sara, 31 jaar en ik woon samen met mijn vriendje en twee gruwelijk verwende konijnen in een huisje in Zevenaar, bij Arnhem. In het dagelijks leven ben ik zorgconsulent bij de gemeente Doetinchem, daarnaast ben ik bezig met mijn promotieonderzoek aan de Universiteit Leiden. Gaat over Chileens-indiaanse literatuur, multiculturalisme en meer zaken waar ik jullie niet mee zal lastigvallen

Sinds mijn 15e ben ik vegetariër en om eerlijk te zijn heb ik lang gedacht dat ik daarmee al niet meer meewerkte aan het doden van dieren. Toen ik begin dit jaar via-via een artikel doorgestuurd kreeg over de melk- en eierenindustrie realiseerde ik me dat dat dus niet het geval was en besloot ik mee te doen aan de VeganChallenge. En sindsdien ben ik om! Veganistisch eten is me vanaf het begin redelijk makkelijk af gegaan omdat ik bijna nooit iets uit een pakje/zakje eet en praktisch alles zelf maak. Al heb ik ook wel eens met m'n handen in het haar gestaan omdat ik maar geen fatsoenlijke ei-vervanger kon vinden voor een cake ofzo

Op dit moment ben ik bezig om m'n kledingkast en make-up voorraad (is niet zo veel maar toch :p) te 'veganiseren' en mijn missie voor de komende weken is om een fatsoenlijke winterjas te vinden zonder dier erin. Hoe dan ook, leuk om hier op het forum te zitten, ik ga eens even rondkijken