Een (KORT ;-) voorstel rondje...

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
ingenting

Bericht door ingenting »

in elk geval welkom op het forum:)
La maquereau des petits g?teaux (h)

Dave
Leefwijze: veganist

Bericht door Dave »

reshmi schreef: infostand misschien
Ik ben nog op zoek naar standvrijwilligers (hoe meer hoe beter) voor Parkpop(Den Haag, 24 juni), Werfpop (Leiden, 8 juli) of Pinksterlanddagen(Appelscha,26/27 mei). Misschien Pinkpop (Landgraaf), maar dat is denk ik meer iets voor de ervaren standvrijwilligers als we er al heen gaan (is een dure stand). Is allemaal niet in NH. Ergens begin juli is er denk ik wel weer een VEKO Eten met Muziek in Amsterdam.

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Annemarieke schreef:Misschien moet ik me ook maar even voorstellen..

Ik ben Annemarieke, 16 jaar en sinds kerstmis 2004 vegetari?r. Ik wilde al langere tijd overstappen op het veganisme, maar een weekje geleden heb ik de knop omgezet. Ik zit in 5VWO van het middelbaar onderwijs. Verder drum ik sinds een klein half jaartje, heb ik een grote liefde voor dieren (met name mijn hamsters), hou ik van lezen en kano ik :).
Hey Annemarieke, leuk dat jij hier nu ook lid bent! :D (hamsterforum invasie.. nouja, jij bent nummer 5, haha)

Annemarieke

Bericht door Annemarieke »

Ik dacht, laat ik eens zelf achter informatie aangaan in plaats van al mijn vragen neer te leggen bij Eva 8). Stiekem ben ik nummer 6.

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur »

Wie zitten er nog meer op het hamsterforum dan? :D

Shantisabine

Bericht door Shantisabine »

*Eva*, Esther A en ik :lol: . Wij doen aan familie-invasies :P .
De rest weet ik ook niet.

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Femke, die heet op het hamsterforum Pemmie. Maar ze post niks :P Verder nog Raymond en Wesley. En ik dacht dat iemand anders ook op het hamsterforum zat maar daar heb ik alleen via de pm over hamsters gepraat eigenlijk :P

Esther A
Contacteer:

Bericht door Esther A »

H? wat leuk, een soort van on line hamsterforum/familiemeeting hier. Ik denk, ik doe ook maar even mee :wink: !

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur »

Van de familie-invasie was ik op de hoogte ;) OP het hamsterforum ben ik De Syri?r :P

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Hoi! Ik ben Bonnie, 17, een jaar of zes vegetari?r en nu sinds een paar maanden bezig met veganisme. Toen ik vegetari?r was at ik nog wel eens gelatine of dierlijk gestremde kaas, maar vooral door te luisteren naar de podcast van deze mensen en informatie van de NVV ben ik van gedachten veranderd.
Ik eet volgens mij vrijwel helemaal veganistisch (ben nog wat confused wat betreft E-nummers), maar ik ben nog een beetje aan het zoeken naar goede/lekkere producten, (simpele) recepten en ook naar goede niet-leren schoenen. Voor m'n verjaardag had ik wat cupcakes uit Vegan Cupcakes Take Over the World (!:shock:) gemaakt en die bevielen goed :D (Foto's)
Ik heb een informatiepakket besteld van de NVV en heb op dit forum al een hoop info gevonden, dus ik denk dat ik binnenkort wel lid wil worden. :)
Ik zit nu trouwens in 5vwo en woon in een minidorpje in de Hoeksche Waard met twee ouders, twee katten en zes konijnen.

Framboos

Bericht door Framboos »

Welkom!

Heb je nog meer vegan kookboeken of allen VctotW? Dat heeft mij namelijk heel erg geholpen met het vinden van lekkere dingen...

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Welkom Bonnie! :D

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Dankje!
Ja, ik heb ook het Students Go Vegan Cookbook van Carole Raymond en Vive le Vegan van Dreena Burton. Ik heb er nog niet zoveel uit gemaakt, maar het is inderdaad wel erg handig om te lezen hoe je verschillende recepten zonder melk/eieren kunt maken. De Banana Bliss Pancakes uit Vive le Vegan waren in ieder geval erg lekker <3

Framboos

Bericht door Framboos »

Vive le Vegan! Ha, dat is echt een van de twee musts* vind ik. :D Tip: de chocolate chip cookies en de coconut lime cookies. En dan heel precies het recept volgen, en een oventhermometer gebruiken. Echt zoooo lekker.

De Broccoli Mushroom Walnut Phyllo Pie is ook erg lekker (en dan echt haar raad opvolgen en die met de Lemon Zinger Vinaigrette maken).

*Samen met Vegan with a Vengeance van Isa Chandra Moskowitz, de helft van het cupcake-boek.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Die Phyllo Pie ziet er inderdaad erg lekker uit. Ik heb nog nooit filodeeg gebruikt, maar dit lijkt me het proberen waard :D

(Edit, was een beetje slaperig (NOG een edit, kan niet typen)) Vegan with a Vengeance staat voorlopig op m'n verlanglijstje :)
Laatst gewijzigd door Bonnie op zo sep 30, 2007 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Framboos

Bericht door Framboos »

Huh, je zei toch dat je die al had? Of op je verlanglijstje van te maken dingen?

Trouwens, het is een heel goede om te beginnen (of oefenen) met phyllo, omdat het hier niet uitmaakt of het scheurt.

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

Welkom Bonnie :D

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Dankje Annika :D

Sorry, ik bedoelde inderdaad VwaV. Ik zal het eens uitproberen! Is phyllo eigenlijk altijd vegan?

Robb

Bericht door Robb »

Hey Hoeksche waard, das vlak bij mij, ik woon (nog) op Goeree Overflakkee. :D

Welkom

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Welkom! :D

Plaats reactie